کد خبر 1202291
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
واکنش سازمان بازرسی به اظهارات محسن هاشمی

رئیس شورای رقابت به دلیل اظهاراتش در مورد عدم تناسب قیمت خودرو با تورم به سازمان بازرسی کل کشور فراخوانده شد.

به گزارش مشرق، یک مقام آگاه، در مورد اظهارات رئیس شورای رقابت در مورد قیمت خودرو، اظهار داشت: با توجه به اظهارات آقای شیوا در مورد عدم تناسب قیمت خودرو و تورم، ایشان با حضور در سازمان بازرسی کل کشور نسبت به این مواضع شفاف سازی کردند؛ طبق گفته آقای شیوا، شورای رقابت صرفاً مسئولیت تنظیم دستورالعمل قیمت خودرو در بازار را عهده‌دار است و رسانه‌ها بر اساس برداشت خود تیتر زده بودند.

بیشتر بخوانید:

رئیس شورای رقابت: قیمت خودرو با اعلام نرخ تورم تغییر می‌کند

وی با بیان اینکه این اخبار انعکاس خوبی در سطح بازار و افکار عمومی نداشت، افزود: وضعیت نرخ قطعات اصلی خودرو از سوی خودروسازان اعلام و پس از بررسی‌های بانک مرکزی، نرخ تورم بخشی اعلام می‌شود که اعمال هرگونه کاهش یا افزایش قیمت، بر اساس همین نرخ تورم بخشی اعلامی از سوی بانک مرکزی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این فرمول نشان می‌دهد که هر خودرویی باید چه میزان افزایش یا کاهش قیمت داشته باشد، تصریح کرد: در سال گذشته در دو بازه بهار و تابستان، در مورد قیمت گذاری خودرو اقدام شد، اما با توجه به شرایط خاصی که درباره نحوه قیمت‌گذاری خودرو در نیمه دوم سال گذشته مطرح شد، موضوع قیمت گذاری ۳ ماهه لغو و این موضوع به ابتدای سال ۱۴۰۰ موکول شد که متناسب با آن، اقدامات لازم بعدی صورت خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    6 0
    بندازینش بیرون بی لیاقت
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    6 0
    شورا رقابت با این افزایش قیمت ها گند زده و فقطراحی فکر بالا بردن قیمتدخودرو است و بس
  • رنجبر IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    2 0
    باسلام لطفا یه فکری به حال اونهایی که درطرح2ساله برنده شدندوتمامی این افزایش قیمتهاشامل انهامیشودبکنید
  • ابوالفضل IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    3 0
    سازمان بازرسی هم قانع شد!!!!!!!!!
  • ابوالفضل IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    7 0
    مثلا چجوری با نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی سمند 30 میلیونی را 120 میلیون می‌دهند یعنی 400درصد افزایش!!!! یا چجوری شاهین 160میلیونی با دلار 32 تومان را، الان با دلار 24تومان شاهین را 270 میلیون حساب می‌کنند!!!! با کدوم عقل و آمار سازمان بازرسی قانع شده؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! .
  • ابوالفضل IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    4 0
    مثلا چجوری با نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی سمند 30 میلیونی را 120 میلیون می‌دهند یعنی 400درصد افزایش!!!! یا چجوری شاهین 160میلیونی با دلار 32 تومان را، الان با دلار 24تومان شاهین را 270 میلیون حساب می‌کنند!!!! با کدوم عقل و آمار سازمان بازرسی قانع شده؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! .
  • ایران IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 1
    این که شد همون حرفاش،همون حرفاش رو هم تو سازمان بازرسی زد،چه فرقی کرد حالا،برا چی فراخوانده شد حالا،نتیجه چی شد
  • علی چناری IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    لطفا فکری ب حال اینایی که طرح ۱ساله یا دوساله برنده شده انند بکنید اگه قرار باشه همینجوری بره بالا که کسی نمیتونه الباقی پولش و جور کنه و بریزه ب حساب.مثال من تو ۹۸ تومن برنده شده ام الان ۲۵ تومن رفته روش دوباره هم خوب میخواد گرون بشه من ی کارگرم باهام جور نمیشه که لطفا ی فکری بکنید بخدا با این بالا رفتن قیمتها والله من از بس فکر کردم از کجا جور کنم دارم روانی میشم
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    2 0
    سازمان بازرسی هم دیگر قابل اطمینان نیست.
  • Saeid IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    2 0
    سلام برای چندمین بار که این خائنین به مردم و نظام دارن خودرو رو گرون میکنن و این چندمین بار که سازمان بازرسی داره این ضحاک رو فرا میخونه اما متاسفاته زور سازمان بازرسی این مملکت به مافیای خودرو نمیرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس