کد خبر 1202264
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
العینی که دیگر رییس نیست؛ طلسم ۶ ساله فولاد شکست

فولاد برای رسیدن دوباره به لیگ قهرمانان آسیا بعد از ۶ سال، با چهار گل از سد العین امارات گذشت.

به گزارش مشرق، تیم های فولاد ایران و العین امارات در چارچوب مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه به وقت تهران در عربستان به مصاف هم رفتند ور در نهایت نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر صفر به برتری برسد تا در گروه چهارم در کنار تیم‌های النصر قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

خوشحالی کارشناس اماراتی از حذف شدن العین

شاگردان جواد نکونام در حالی پا به این دیدار گذاشتند که حریفشان اوضاع چندان مساعدی نداشت و در هفته‌های اخیر نتایج پرنوسانی را گرفته بود. العین در بازی آخر خود به همشهری‌اش، النصر با نتیجه سه بر یک باخت تا در فاصله سه هفته تا پایان مسابقات این فصل لیگ امارات در رده ششم قرار بگیرد و شانسش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد تا حد زیادی از بین برود. این تیم که لقبش، "رییس" است دیگر در فوتبال آسیا و امارات ابهت سابق را ندارد. این نکته در بازی شب گذشته هم بار دیگر مشخص شد.

العین هم‌اکنون با ۳۷ امتیاز در رده ششم جای دارد و فاصله‌اش با منطقه کسب سهمیه ۶ امتیاز است. آنها ۱۰ برد، هفت تساوی و ۶ باخت را به دست آورده‌اند و در این مدت ۳۷ گل به ثمر رسانده اند و ۳۰ بار نیز دروازه‌شان باز شده است. العینی‌ها در چهار دیدار اخیر خود به ترتیب یک بازی را برده‌اند و دیدار بعدی را واگذار کرده‌اند.

نهایتا شاگردان جواد نکونام توانستند با عبور از سد العین به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و سهمیه‌های ایران را به عدد چهار برسانند. العین فصل قبل در دور گروهی با سپاهان ۲ بار بازی کرد که یک شکست چهار گله و یک تساوی ماحصل کارش بود و حالا بار دیگر چهار گل دیگر نصیب نماینده امارات شد. این چهارمین صعود فولاد به دور گروهی این رقابت‌ها بود. آخرین بار ۶ سال قبل این اتفاق رخ داده بود و حالا بار دیگر نماینده شایسته اهواز در دور گروهی ACL حاضر است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تقی پور IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    خداروشکر که بردیم خیلی برای همشهری هام خوشحال شدم انشاء الله به امید موفقیت های بیشتر برای تیمم.دست مریزاد، ایول.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس