افشاگری هندی‌ها علیه ادعای پرسپولیس/ قرار نبود روز شنبه بیایند!

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال هند از درخواست غیر متعارف باشگاه پرسپولیس قبل از سفر به این کشور برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا پرده برداشت و گفت: قرار بود این سفر روز یکشنبه باشد.

به گزارش مشرق، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود روز گذشته عازم هندوستان شود ولی سایت باشگاه پیش از ظهر دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای از «کارشکنی» هندی‌ها برای صدور مجوز پرواز به این کشور خبر داد و از فدراسیون فوتبال هند انتقاد کرد.

در بخشی از بیانیه پرسپولیس آمده بود: «مجوز پرواز به کاروان پرسپولیس از سوی کشور هند داده نمی‌شود و با اینکه اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس منتظر شروع سفر و برپایی اردو در گوا هستند، همچنان خبر مثبتی از کشور میزبان به گوش نمی‌رسد. طبق اطلاعاتی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده شده، فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی کشور هند است و آنها از ارائه مجوز پرواز به پرسپولیس طفره می‌روند.»

بیشتر بخوانید:

پرواز پرسپولیس به گوا به تعویق افتاد

پرسپولیس سرانجام عصر دیروز عازم هند شد و بامداد امروز به گوا رسید.

این در حالی است که به گفته یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال هندوستان اصلاً قرار نبوده پرسپولیس ظهر روز شنبه عازم این کشور شود و از پیش مجوزی برای این پرواز چارتر صادر نشده است. این موضوعی است که پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران هم در جریانش قرار داشته‌اند.

این عضو فدراسیون هند به روزنامه «تایمز آو ایندیا» گفت: «از آنجا که پرسپولیس پرواز چارتر داشت برای فرود در هند نیاز به مجوزهای ویژه داشت. این مجوز تنها زمانی صادر می‌شود که اسلات (ظرفیت) فرود وجود داشته باشد.»

روزنامه هندی سپس در ارتباط با صحبت این منبع خبری خود، نوشت: «پنج روز پیش فدراسیون هند گفت که پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران از طریق یک آژانس هوایی مجاز در دبی در جریان اطلاعات تماس و اطلاعات ضروری برای دریافت مجوزهای فرود قرار گرفتند.‌»

عضو فدراسیون فوتبال هندوستان افزود: «به ما اعلام کردند که تاخیری در ارسال مدارک وجود داشته و به باشگاه به طور شفاف اطلاع داده شد که هیچ ظرفیتی (برای فرود) تا یکشنبه در دسترس نیست. از آنها خواسته شد تا پرواز را مجدداً زمانبندی کنند.»

این منبع خبری در ادامه به درخواست عجیب پرسپولیس در زمان عجیب‌تر پرداخت و گفت: «بعد از نیمه شب بود که باشگاه پرسپولیس مسئولان فدراسیون هند را از خواب بیدار کرد و از آنها خواست تا با مقامات مربوطه صحبت کنند و مجوز لازم را بگیرند. باوجود دانستن اینکه آنها اجازه فرود ندارند، پرواز دوباره ای برایشان رزرو شد. در نیمه شب با چه کسی می‌توانستیم تماس بگیریم؟ پرسپولیس فدراسیون هند را مقصر می‌داند در حالی که ما نقشی در این موضوع نداریم.»

همچنین «گاگا مالیک» مدیر فرودگاه گوا در گفتگو با این روزنامه تایید کرد که قرار بود پرواز پرسپولیس شنبه شب بر زمین بنشیند و تیم الریان هم یکشنبه وارد هند می‌شود.

 تیم فوتبال پرسپولیس در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الریان قطر، گوای هند و الوحده امارات همگروه است. بازی‌های این گروه به میزبانی گوا برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    14 39
    اخه حکومتیها فکر میکنن همه جا ایران که هرچی بخوان مسعود بگه چشم.
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      9 12
      دوگانه سازی لنگ و کیسه فوتبال مارو نابود کرده. مشکل از مسئولان فوتبال ماست. جالبه هند که سومین کشور کرونایی دنیاست و تازه رعایت پروتکل در هند هم کلا تعطیله ، تونسته میزبانی بگیره! وقتی گفتن میزبانی افتاده هند یاد گاوپرستای هندی افتادم که لیوان لیوان ادرار گاو میخوردن! و میگفتن این نوشیدنی باعث قوی تر شدن ما دربرابر ویروس میشه!
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      27 12
      گمشو کیسه
    • علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      7 3
      ای استقلالیهای ...
  • علی اهوازی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    18 30
    اینا فکرکردن هتد هم مثل فدراسیون خودمونه که با لابی و شانتاژ کارهاشون رو پیش ببرند
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      1 0
      . برای هندیهای...... مانند عربستان علیه پرسپولیس جاسوسی کنید.مرده شور ببره غیرت ملیتان را
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    29 4
    شما که حتی نمیتونید یه پرواز و تو کشورتون بشونید و قرنطینه ی تیمها و سلامتی شونو به عهده بگیرید غلط میکنید تقاضای میزبانی میدین، حیف از فوتبال ایران با این ظرفیتها و استعداد و این مسئولین بیعرضش که هند هم میتونه با این شرایط میزبان باشه ما نه!
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    15 21
    بابا یکی به این لنگیها بگه خارج از ایران نمی تونن هر غلطی دلشون خواست بکنن
  • SE ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    11 0
    "به باشگاه به طور شفاف اطلاع داده شد که هیچ ظرفیتی (برای فرود) تا یکشنبه در دسترس نیست. از آنها خواسته شد تا پرواز را مجدداً زمانبندی کنند" خودشان اقرار میکنند که مجوز فرود قبل از روز یکشنبه به هواپیمای حامل پرسپولیسیها نداده اند.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    21 6
    دوباره خبری از پرسپولیس عزیز اومد و کیسه های بدنهاد که ید طولایی در خبرچینی و زیرآب زنی دارن ریختن اینجا
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    4 4
    وقتی 6 تایی شدن همه چی میاد دستشون
  • حسن سهرابی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    5 2
    بابا به کیسه کشا بگید صحبت از پرسپولیس کبیره فینالست لیگ قهرمانان آسیاست شما چرا اسکی میرید شما برید دنبال کیسه کشیدنتون
    • احسان IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      0 0
      وقتی هوادارای سومین تیم پرافتخار آسیا باهم بحث میکنن همه خف حتما باید دونه دونه اسم ببریم که فینالیست آسیا هم جزو اون همه میشن
  • . FR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 1
    حسرت خیلیا
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    3 3
    سرخابی های حاشیه ساز نهایتا هم از مسابقات حذف میشوند
  • سیامند IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    9 2
    آخه ترا خدا . استق لق لق هم شد تیم ؟ بیخودی میدان سبز فوتبال را اشغال میکنن برین کیسه عربها رابکشین . به ورزش و فوتبال کار نداشته باشین . بچسپین به کار اصلی خودتون . نوکری و کیسه کشورهای عربی
  • زنجان US ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 1
    عیبی نداره به روحانی بگین زنگ بزنه با رییس جمهور هند صحبت کنه مشکل پرسپولیس رو حل کنه، نشد به عراقچی بگین زنگ بزنه به فدراسیون هند تهدیدشون کنه مشکل حل میشه، اونم نشد به هدایتی بگین با گونی دلار بره هند مشکل حل میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس