آمار شائبه برانگیز مهدیخانی؛ 77 بازی در 4 سال و فقط 7 گل!/ آیا تازه وارد پرسپولیس ناجی خط حمله می شود؟

مهدی مهدی‌خانی یکی از خریدهای یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس بود که با ورودش به این تیم هواداران انتظار داشتند مشکل گلزنی سرخپوشان حل شود اما این اتفاق نیفتاد.

سرویس ورزش مشرق – بعد از رفتن علی علیپور از پرسپولیس با رویای لژیونر شدن و البته محرومیت آل کثیر به یکباره خط حمله پرسپولیس با خلا بزرگی مواجه شد. گرچه مهدی عبدی کم و بیش جور نبود مهاجمان با تجربه پرسپولیس را کشید اما کادر فنی سرخپوشان و البته هواداران این تیم به خوبی می‌دانستند برای موفقیت در ۳ جبهه نیاز به تقویت خط حمله خود دارند.

یحیی گل‌محمدی برای حل این مشکل سراغ یکی از لژیونرهای ایرانی حاضر در اروپا رفت، مهدی مهدی‌خانی مهاجم تیم ملی امید که در مدت زمان حدود یک و نیم فصل در لیگ کرواسی در ۲۵ بازی  (جمعا ۹۲۵ دقیقه) ۱ گل به ثمر رسانده بود شاید از همان ابتدا مهره کارآمدی به نظر نمی‌آمد اما با اصرار پرسپولیسی‌ها در نهایت جذب شد.

بیشتر بخوانید:

درخواست سایپا برای جذب ۲ بازیکن پرسپولیس

او ۲۶ آبان ماه ۹۹ به پرسپولیس اضافه شد و در حالی که انتظار می‌رفت بعد از افت مهدی عبدی این بازیکن بیشتر به کار یحیی بیاید اما این اتفاق نیفتاد.

مهدی‌خانی برای اولین بار در هفته چهارم لیگ در حالی‌که پرسپولیس با ۳ گل از پدیده جلو بود در دقیقه ۸۸ به میدان آمد و تا به امروز در ۱۱ بازی جمعا به مدت ۱۰۳ دقیقه برای سرخپوشان به میدان رفته و هنوز هم نتوانسته گلزنی کند.

یکی از بی اثرترین خریدهای فصل پرسپولیس حالا با وجود بازگشت آل کثیر و مهدی ترابی، خرید شهریار مغانلو و البته آمادگی وحید امیری حتی کار سخت‌تری نسبت به گذشته در پیش دارد اما شاید بتواند در فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با یک درخشش جای خود را در دل یحیی باز کند.

باید دید بازی‌های فشرده لیگ قهرمانان آسیا که یک نیمکت خوب و آماده می طلبد، فرصتی برای درخشش مهدی خانی کمتر مورد رصد قرارگرفته حریفان می شود و این بازیکن می تواند از فرصت احتمالی اندکی که به او داده می شود استفاده کند یا نه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    5 17
    توی این انتقال فقط یحیو با پول خوبی که از دلالی به جیب زد برد کرد
  • ل IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    2 16
    پرسپولیس سوراخ خخخخخخخخ
  • محسن IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    1 1
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد خوب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس