به گزارش مشرق به نقل از مهر، در متن این توضیح آمده است:
باسلام
احتراما با عنایت به درج مطلبی تحت عنوان "شبکه بازار، بانکی در لباس رسانه" در آن خبرگزاری (مورخ 23/2/91) ضمن تشکر از توجه و حساسیت آن رسانه وزین نسبت به برنامههای شبکه تلویزیونی "بازار" خواهشمند است مطلب ذیل در بخش فرهنگوهنر به منظور تنویر افکار عمومی به نقل از روابط عمومی شبکه بازار منتشر شود؛
شبکه تلویزیونی "بازار" باهدف ظرفیتسازی، آگاهیبخشی و حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی راهاندازی شده و در حد توان توانسته در تحقق این امر گامهای موثری بردارد و در این راستا نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
درباره چینی بودن یکی از کالاهایی که از شبکه بازار آگهی آن پخش شده هم به اطلاع میرساند که: اولا تولیدکننده، این محصول را بعنوان یک کالای ایرانی به شبکه معرفی کرده بود و شبکه بازار با توجه به گزارشهای مردمی دریافتی از طریق امور مخاطبان شبکه، در حال بررسی موضوع بود.
دوما به محض اینکه شائبه چینی بودن آن احساس شد طی هفته گذشته از پخش آن جلوگیری بعمل آمده و مراتب ادعای داخلی بودن آن در دست پیگیری است.
کد خبر 120182
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
- ۰ نظر
- چاپ
روابط عمومی شبکه تلویزیونی بازار در واکنش به یادداشت منتشر شده در نقد عملکرد این شبکه توضیحاتی را منتشر کرد.