کد خبر 1201373
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
اعلام جدایی «امباپه» از پاری‌سن‌ژرمن

فوق ستاره جوان پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی سه بر دو مقابل بایرن‌مونیخ به باشگاه خود اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم را دارد.

به گزارش مشرق، «کیلیان امباپه» تا تابستان سال ۲۰۲۲ با پاریسی‌ها قرارداد دارد و تا کنون در سه مرحله پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاهش را رد کرده است. این بازیکن ۲۲ ساله با عملکرد خیره کننده خود چشم خیلی بزرگترین باشگاه‌های اروپا را به خود جذب کرده است. 

یکی از این تیم ها رئال‌مادرید است که پس از جدایی «کریستیانو رونالدو» نتوانست ستاره‌ای در آن حد و اندازه داشته باشد. این باشگاه که همیشه انتقال‌های گران‌قیمت را رقم زده، حالا به طور جدی به خرید امباپه فکر می‌کند و امیدوار است که این ستاره با تیم پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد به توافق نرسد. 

سایت اسپانیایی کاتالان اسپرت خبر داد که ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی سه بر ۲ این تیم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، به باشگاهش اعلام کرده که قصد جدایی از این تیم را دارد و نمی‌خواهد برای تمدید قرارداد مذاکره کند. 

به نظر می‌رسد تیم پاری‌سن‌ژرمن با توجه به اتمام قرارداد امباپه در سال ۲۰۲۲ و عدم تمدید قرارداد از سوی او، ستاره جوان خود را در تابستان پیش‌رو به فروش برساند تا حداقل درآمد خوبی از این بازیکن نصیبش شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس