روسیه آماده وقوع «بدترین سناریوها» در روابطش با آمریکا است

سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به اقدامها و اظهارنظرهای خصمانه مقامات واشنگتن علیه مسکو، از تمایل رئیس جمهور روسیه برای «برقراری روابط حسنه» میان دو کشور سخن گفت.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت که روسیه به رغم تمایل برای برخورداری از روابط حسنه با ایالات متحده، برای وقوع «بدترین سناریوها» در روابطش با واشنگتن آمادگی دارد.

بیشتر بخوانید:

مرکل درباره وضعیت «ناوالنی» با پوتین گفتگو کرد

وی همچنین گفت: «برغم تمام اقدام‌های خصمانه و اظهارنظرهای تند مقامات واشنگتن، رئیس جمهور [ولادیمیر] پوتین همچنان حامی ثابت قدم برقراری روابط خوب با ایالات متحده، دستکم در حوزه‌هایی نافع برای هر دو کشور است».

پسکوف در ادامه افزود: «در روند تحول روابط دوجانبه ما، ما همواره آماده هستیم تا جایی که شرکای ما آمادگی دارند، پیش برویم».

گفتنی است واشنگتن به زودی تحریم‌های جدیدی علیه مسکو وضع می‌کند که ممکن است در میان سایر تدابیر، شامل تحریم‌ها علیه اشخاص و اخراج دیپلمات‌های روسیه شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    3 0
    روابط حسنه از منظر آمریکا، یعنی فرمان برداری محض، آیا حاضر به اینگونه روابط هستید؟ ظهور نشانه های جنگ با اوکراین، برای نداشتن همین روابط حسنه (فرمان برداری محض) و بازی نکردن در زمین آمریکا و فدا نکردن منافع خودتان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس