کد خبر 1201311
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
گل دوم پرسپولیس آفساید بود/ شجاعانه بازی کردیم اما به گل نرسیدیم

مربی تیم فوتبال نساجی تاکید کرد گل دومی که پرسپولیس وارد دروازه این تیم کرد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۵۰ میزبان نساجی مازندران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال میزبان تیم نساجی مازندران بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. مهدی ترابی (۹) و عیسی آل کثیر (۹۰) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

مصطفی صداقت در پایان این دیدار گفت: به تیم حریف تبریک می گویم. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم. شجاعانه بازی کردند. در ۱۵ دقیقه ابتدایی به دلیل تجربه کم برخی بازیکنان بازی را به حریف داده بودیم اما در ادامه مسلط بر بازی بودیم اما نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که از بازیکنان می‌خواستیم در زمین پیاده کردند. داوری هم که در موردش همه دیدند. گل دوم آفساید بود. در مجموع از عملکرد بازیکنان راضی هستیم و از آنها تشکر می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    1 2
    شما هم از ظریف و عراقچی و روحانی یاد گرفتیدااا!!
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    0 3
    احسنت بعنوان یه پرسپولیسی از بازی شما لذت بردم، بسیار خوب بازی کردید مخصوصا اواسط نیمه دوم تا آخر احساس میشد شما پرسپولیس هستین و ما مهمان شما درودبرتیمی که شما ساختید آقای الهامی ...
  • مهدی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    1 0
    ششتقلالی ها نظر ندهند.دفاع اتوبوسی نساجی و تشنج آفرینی نساجی واضح بود برای نباختن و گرفتن یک امتیاز. واقعا لیگ داخلی هزاران برابر سخت تر از لیگ آسیا است. چقدر در لیگ داخلی خشن بازی میکنند. فوتبال که نیست لغت پرانی است. امارات عمان بحرین فوتبالشون خیلی خوب شده است. لیگ محلات است لیگ برتر . فقط دومکتب شاهین پرسپولیس و سپاهان اصفهان خوب بازی میکنند. ششتقلال هم خوب است. اما در کل لیگ ایران آماتور هم نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس