کد خبر 1201168
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

امروزه با حضور نرم افزار های CAD که مخفف عبارت Computer Aided Design می باشد، استفاده از تجهیزات نقشه کشی نظیر خط کش تی، نقاله، پرگار، پیستوله و . . . کم رنگ تر شده است. از طرفی به کمک این نرم افزار ها می توان نقشه ها را با سهولت، سرعت و دقت بیشتری ترسیم کرد.

اما یادگیری اتوکد همه چیز طراحی نیست. ما در آموزشگاه اتوکد آریا تهران نتنها اتوکد دو بعدی و سه بعدی را کامل به شما آموزش خواهیم داد. بلکه شیوه تجسم را هم توضیح می دهیم.

برای شروع آموزش رایگان اتوکد روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش اتوکد

مراحل طراحی مهندسی

اگر به مراحل طراحی مهندسی نگاهی بیندازیم خواهیم دید که فرایند طراحی با تجسم  و به منظور مشاهده راه حل های ممکن برای حل آن شروع می شود. سپس یک طرح دستی به منظور ثبت ایده اولیه ایجاد می گردد. بعد از آن مدل های هندسی از طرح اولیه ساخته می شوند تا برای تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار گیرند.

در نهایت ، نقشه یا مدل سه بعدی با تمام جزئیات برای ثبت اطلاعات دقیق مورد نیاز جهت ساخت تهیه می شود.

 تجسم، طراحی اولیه به صورت دستی، مدل سازی و ثبت جزئیات طرح موضوعاتی هستند که مهندسین و تکنسین ها برای ایجاد ارتباط با دیگران جهت معرفی محصولات جدید طراحی شده خود استفاده می کنند.

در واقع، ارتباطات گرافیکی به کمک نقشه کشی صنعتی و مدل های سه بعدی، یک زبان روشن و دقیق با قوانین مشخص است که برای موفقیت در طراحی مهندسی باید بر آن تسلط یافت.

هنگامی که بر زبان ارتباطات گرافیکی تسلط می یابید، این تسلط، بر روی روش فکری و روش رسیدن به حل مسئله اثر می گذارد. چرا که انسان تمایل دارد با زبانی که آن را می داند فکر کند.

فکر کردن با زبان گرافیک باعث می شود که مسائل را به وضوح تجسم کنید و به کمک تصورات گرافیکی، راه حل را با سهولت بیشتری بیابید.

 در مهندسی، 92 درصد فرایند طراحی بر مبنای گرافیک پایه ریزی شده است. 8 درصد باقی مانده بین ریاضیات و ارتباطات شفاهی و کتبی تقسیم بندی می شوند. چرا که گرافیک به عنوان ابزار اصلی ارتباطات در فرایند طراحی مطرح است.

با پیشرفت علم و تولید نرم افزار های متعدد در زمینه طراحی و گرافیک، این ذهنیت ممکن است بوجود آید که نقشه کشی سنتی به صورت دستی و با وسایل اولیه همچون مداد و خط کش و پرگار و . . . منسوخ شده و دیگر کاربردی ندارد اما با کمی دقت و تـأمل روشن می شود که رایانه و نرم افزار های طراحی ابزار هایی برای ایجاد و افزایش سهولت و دقت در رسم نقشه ها و کاهش هزینه ابزار ترسیم و اصلاح پذیری ساده تر هستند.

درواقع رایانه و نرم افزار ها از خود خلاقیت و ابداعی نداشته و تابع کاربر بوده و از او فرمان می پذیرند، لذا یادگیری اصول ترسیم، نقشه خوانی، تقویت تجسم و تصور احجام برای افراد جهت افزایش توانایی ابداع و اختراع، امری لازم و ضروری است.

آموزش اتوکد با مدرک بین المللی

نرم افزار اتوکد نرم افزاری است جهت رسم نقشه های مهندسی و صنعتی.

درصورت یادگیری برنامه اتوکد، شما می توانید به راحتی از محیط های 2D و 3D استفاده کنید و با شرکت در کلاس اتوکد نقشه های مهندسی ترسیم کنید.

شما با شرکت در کلاس های آموزش Autocad علاوه بر اینکه برای استخدام شدن راه آسان تری را طی می کنید بلکه در پایان دوره آموزشی اتوکد مدرک بین المللی اتوکد را نیز دریافت می کنید که بسیار معتبر بوده و به آینده شغلی شما بیشتر کمک خواهد کرد.

آموزش اتوکد با مدرک بین المللی

دوره اتوکد

دوره اموزش اتوکد برای معماران، مدیران پروژه، مهندسان، طراحان گرافیک، برنامه ریزان شهر و سایر متخصصان و مهندسان بسیار مناسب است.

دانشجویانی که رشته های مهندسی و صنعتی را دنبال می کنند و دوست دارند که سریع تر جذب بازار کار در این زمینه شوند می توانند با شرکت در کلاس آموزش اتوکد این هدف را محقق سازند.

همانطور که قبل تر گفته شد مدرک اتوکد در همه جای دنیا معتبر بوده و کار را برای متقضیان راحت تر کرده است، مخصوصا اگر مدرک بین المللی و قابل استعلام باشد.

شما با شرکت در دوره های اتوکد آموزشگاه آریا تهران می توانید علاوه بر یادگیری کامل این نرم افزار، مدرک معتبر بین المللی دریافت کنید.

برای شرکت در دوره روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره اتوکد

آموزش اتوکد با مدرک بین المللی

هزینه دوره اتوکد

هزینه کلاس های اتوکد با توجه به نوع دوره ای که انتخاب می کنید ( مقدماتی و پیشرفته )، انتخاب شرکت در کلاس های خصوصی یا عمومی و همچنین بصورت حضوری یا آنلاین برگزار شدن کلاس ها، نکاتی است که در قیمت کلاس تاثیر گذار است.

کلاس های اتوکد معمولاً به صورت ساعتی محاسبه می شود و در پایان دوره در صورتی که باز هم نیاز به رفع اشکال داشتید می توانید مشکل خود با آموزشگاه اتوکد درمیان بگذارید و با گرفتن ساعتی اضافه مشکل خود را رفع کنید.

آموزش اتوکد با مدرک بین المللی

آموزشگاه اتوکد

آموزشگاه های زیادی در تهران کار آموزش اتوکد را انجام می دهند. مثل آموزشگاه فنی آریا تهران، موسسه آموزش عالی آزاد هادی، ایباما، مجتمع فنی تهران، اتوسیستم، خانه مهندسان، آموزش 365، اتوکد الکتریکالریال، MEM، فرادرس و....

همه  اینها از جمله موسساتی هستند که در هر کجای ایران که باشید می توانید از آموزش های آنها بهرمند شوید. اما آموزشگاه آریا تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز سازمان فنی و حرفه ای در غرب تهران یکی از بهترین آموزشگاه های اتوکد تهران است.

چرا؟

به علت آموزش حرفه ای

اعطای مدرک بین المللی

پشتیبانی بعد از دوره

دوره های حضوری، آنلاین و مجازی

و....

شما برای تکیمل دوره های طراحی خود، علاوه بر دوره اتوکد می توانید از کلاس آموزش تری دی مکس نیز استفاده کنید

 آموزشگاه اتوکد در تهران

اگر به دنبال آموزشگاه اتوکد در تهران هستید فقط و فقط آموزشگاه آریا تهران

www.aryatehran.com  با شماره تماس های 02166919634 الی 6

www.tele-teachers.com

آموزش مجازی نرم افزار های معماری

افرادی که علاقه به شرکت در کلاس های آموزش مجازی نرم افزار های معماری را دارند اما به دلیل شرایط کنونی، تمایلی به شرکت در کلاس های حضوری ندارند و یا اینکه در شهر دیگری اقامت دارند می توانند از کلاس های مجازی آموزش اتو کد استفاده کنند.

آموزش غیرحضوری نرم افزار های معماری

برخی شاید فکر کنند که به دلیل غیر حضوری بودن آموزش ها، کلاس ها از کیفیت کمتری برخوردار باشند و یادگیری نرم افزارهای معماری به خوبی صورت نگیرد اما اینطور نیست کلاس های غیر حضوری یادگیری اتوکد همانند کلاس های حضوری با کیفیت هستند و اطلاعات به خوبی انتقال داده می شود و در پایان دوره متقضیان مدرک اتوکد فنی حرفه ای را دریافت می کنند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس