حضور آبی‌پوشان در عربستان پس از 6 سال

تیم فوتبال استقلال تهران پس از گذشت ۶ سال دوباره به کشور عربستان سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران هفته آینده راهی کشور عربستان خواهد شد تا آماده شروع دوباره لیگ قهرمانان شده و باید پنجشنبه هفته آینده به مصاف الاهلی امارات برود.

با توجه به اینکه به دلیل کرونا بازی ها متمرکز برگزار می شود قرعه استقلال به کشور عربستان افتاد و باید بازی های خود را در این کشور برگزار کند.

استقلال پس از ۶ سال دوباره راهی عربستان می شود، آبی پوشان در سال ۱۳۹۳ و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به عربستان سفر کردند. استقلال به دلیل مسائل سیاسی که به وجود آمد چند سال بود که نمی توانست میزبان تیم های عربستانی باشد که در گروه خودش بودند یا در عربستان با آنها دیدار داشته باشد. بنابراین طی سال های گذشته همواره دیدار استقلال با حریفان عربستانی در در کشور ثالث برگزار شد.

اما حالا پس از گذشت ۶ سال دوباره آبی پوشان راهی عربستان می شوند تا مرحله گروهی خود را در این کشور برگزار کنند و باید امیدوار باشیم که استقلال بتواند در این دوره از مسابقات نتایج قابل قبولی کسب کرده و به مراحل بالاتر صعود کند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و از ساعت ۲۴ به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس