کد خبر 1201153
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
شناسایی ۱۷ گلوگاه فساد در تهران

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ضمن تاکید بر ارتقا پاسخگویی، شفافیت و مقابله با گلوگاه‌های فساد در نظام اداری گفت: در این زمینه ۱۷ گلوگاه فساد شناسایی شده است.

به گزارش مشرق، غلامرضا عباس‌پاشا  با اشاره به لزوم اصلاح و بازنگری در ساختار دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: تراکم جمعیت در استان تهران زیاد است و ساختار متناسب با جمعیت نیست؛ از اینرو از مدیران دستگاه‌ها انتظار می‌رود با همکاری استانداری و سازمان توسعه و مدیریت استان از دستگاه‌های ملی مطالبه داشته باشند؛ ضمن اینکه برای واگذاری وظایف از سطوح ملی به استانی و از استانی به شهرستانی اقدام شود چراکه سبب تسهیل و تسریع امور می‌شود و افزایش اعتماد اجتماعی را به دنبال دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی باید تسریع شود چراکه کاهش تردد و سفرهای درون شهری و قطع زنجیره کرونا را به دنبال دارد؛ در همین راستا ارائه استعلامات به صورت الکترونیکی و بر روی سامانه سیتاد به عنوان سامانه یکپارچه دولت باید صورت گیرد.

بیشتر بخوانید

برخی ایرادات طرح مالیات بر خانه‌های خالی

عباس‌پاشا گفت: شایستگی در انتصابات اولویت دارد و بر اساس مصوبه هیئت وزیران و تأکید استاندار تهران هر گونه انتصابات در شهرستان‌ها باید با هماهنگی فرمانداران صورت گیرد؛ به علاوه بهبود در نظام فناوری‌ها و تحقق شعار سال با احصا و آسیب‌ شناسی در حوزه کسب‌وکار صورت گیرد که این امر نیازمند زیرساخت در حوزه ارائه خدمات است.

وی با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع ادامه داد: ملاقات مدیران با ارباب رجوع به صورت هفتگی مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه ارتقا پاسخگویی، شفافیت و مقابله با گلوگاه‌های فساد در نظام اداری مورد تأکید است که در این زمینه 17 گلوگاه فساد شناسایی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران به اهمیت جشنواره شهید رجایی و لزوم ارتقا اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها در راستای تحقق شاخص‌های جشنواره شهید رجایی اقدام کنند؛ به علاوه در راستای ارتقا کمی‌ و کیفی 320 مرکز رفاهی و نمازخانه‌ها اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

عباس‌پاشا همچنین تأکید کرد: برای قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت محدودیت‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دورکاری، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از عادی انگاری ضرورت دارد و باید با دقت پیگیری شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدایوب IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    1 0
    بزرگترین گلوگاه فساد پاستوره اونو درست کنید بقیه خودبه خود درست میشه
  • وطن پرست DE ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    1 0
    ماه های اخر و تریپ مبارزه با فساد. حتما کارشناستونم شیشلیک خور بوده. از برادر ریس جمهور و معاون اولش چه خبر اقای مبارزه با فساد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس