کد خبر 1200778
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

کسب سود همیشگی در بورس  با آموزش وبسایت ره­آورد365

سایت ره‌آورد 365 به‌عنوان یکی از بزرگترین مراجع تحلیل و اطلاعات بورس، در شروع سال 1400 آموزش کامل استفاده از خدمات و منوهای وبسایت خود را در " اینستاگرام ره­آورد365 " در قالب ویدئوهای آموزشی، انتشار می‌دهد.

شاید بدتان نیاید که بدانید تحلیلگرهای حرفه‌ای‌ بورس از چه تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که می‌توانند وقتی وضعیت بازار چندان خوب نیست هم روی آن به‌عنوان یک محل درآمد مطمئن حساب کنند.

یکی از روش‌های حرفه‌ای‌های بازار برای اینکه بدانند کدام سهم‌ها پتانسیل رشد بهتری دارند اطلاع از حجم خریدی است که روی آن سهم انجام می‌شود. به‌خصوص اگر این حجم خرید به یکباره رشد زیادی نسبت به میانگین همیشگی نشان دهد.

 وقتی یک یا چند سهامدار حقیقی یا حقوقی شروع به خرید حجم بسیار بالا و نامتعارف یک سهم می‌کنند، فعال هوشمند بازار می‌تواند نتیجه‌گیری کند که سرمایه‌گذاران عمده با اطلاع از موضوعی که همه نمی‌دانند دست به خرید گسترده سهم زده‌اند.

برعکس این موضوع هم صادق است. یعنی وقتی به یکباره حجم زیاد و نامتعارفی از یک سهم توسط یک یا چند نفر به‌فروش می‌رسد،‌ می‌شود انتظار داشت که به‌زودی سهام آن شرکت دچار ریزش قیمت خواهد شد.

در بازار سرمایه چنین حالتی به‌نام «حجم مشکوک» معروف شده است.‌ درواقع حجم مشکوک از حاصل تقسیم «حجم معاملات» یک نماد در یک روز معاملاتی بر «میانگین حجم معاملات 30 روز معاملاتی اخیر» همان نماد به‌دست می‌آید.

اما از کجا می‌توان حجم مشکوک را فهمید؟ آیا چک کردن همه نمادهای بازار برای پی بردن چنین نکات ریزی عملی است؟

واقعیت این است که برای چنین کاری نیازی ندارید تا تمام نمادها را چک کنید. کافیست از طریق «نقشه بازار» سهم‌هایی را که چنین حالتی دارند پیدا کنید و آنها را دقیق‌تر بررسی کنید. این کار احتمالاً‌ چیزی حدود پنج دقیقه زمان شما را خواهد گرفت.

یکی از بهترین این ابزارها نقشه بازار سایت ره‌آورد 365 است. در این نقشه بازار می‌توانید با تنظیم منوی «رنگ‌بندی» روی حالت «حجم مشکوک»،‌ نمادهایی که حجم معاملاتی بالایی دارند را تشخیص دهید و آنها را دقیق‌تر بررسی کنید.

کسب سود همیشگی در بورس  با آموزش وبسایت ره­آورد365

فراموش نکنید که سیگنال حجم مشکوک به‌تنهایی نمی‌تواند دلیل کافی برای خرید یا فروش یک سهم باشد. بلکه برای تائید چنین سیگنالی باید توسط ابزارهای تحلیلیِ دیگر، سهم موردنظر را بررسی نمائید.

اگر مایل باشید از چنین ابزارها و تحلیل‌هایی برای کمک به تصمیمات معاملاتی خود استفاده کنید، و در بورس سود تقریبا همیشگی کسب نمائید، وبسایت ره‌آورد 365 یکی از بهترین ابزارها در این زمینه است. این سایت به‌عنوان یکی از بزرگترین مراجع تحلیلی و اطلاعات بورس شناخته می‌شود.

کسب سود همیشگی در بورس  با آموزش وبسایت ره­آورد365

از طریق اینستاگرام ره‌آورد365 به آدرس  @rahavard365می­توانید ویدئوهای آموزشی نحوه استفاده از خدمات وبسایت ره­آورد365 را مشاهده نموده و یاد بگیرید تا به جمع تحلیلگرهای حرفه­ای بورس بپیوندید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس