کد خبر 1200369
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
صیادمنش: هنوز با شفر در ارتباط هستم/پایان فصل از زوریا جدا می‌شوم

ملی‌پوش فوتبال کشورمان گفت: به طور قطع در پایان فصل از زوریا جدا خواهم شد و باید درباره تیم بعدی‌ام تصمیم بگیرم. 

به گزارش مشرق و به نقل از سایت اسکورِر، «اللهیار صیادمنش» مهاجم ایرانی و ملی‌پوش تیم زوریا در گفت و گویی اظهار داشت: شرایط کرونایی در اوکراین مانند دیگر کشورهاست. ما تمریناتمان را به صورت مرتب پیگیری می‌کنیم و دو روز مانده به مسابقه همه اعضای باشگاه تست کرونا می‌دهند.   

وی بیان کرد: من در گذشته کشتی می گرفتم اما این ورزش تاثیر کمی بر روی فوتبال دارد. کشتی‌گیرهای زیادی در خانواده ما وجود دارند. خصوصیات خانوادگی به من کمک زیادی در فوتبال می‌کند. سرعت، قدرت و استقامت من از همین موضوع ناشی می‌شود. 

ملی پوش فوتبال کشورمان افزود: اولین حضور من در صحنه بزرگ فوتبالی در جام جهانی زیر ۱۷ سال بود. این یک تجربه خوب بود. تیم و مربیان ما بسیار خوب بودند. همه زحمت کشیدند. ما از صمیم قلب بازی کردیم و در مسابقات پنجم شدیم. نسل جدیدی از ایران ظهور کرده است. من فکر می کنم این نسل می‌تواند به موفقیت های بیشتری دست یابد.

صیادمنش: هنوز با شفر در ارتباط هستم

او در مورد سرخابی‌های پایتخت گفت: دو باشگاه بزرگ ایران استقلال و پرسپولیس هستند. هر فوتبالیست ایرانی دوست دارد در یکی از این باشگاه ها بازی کند. من هم خیلی خوشحال شدم که توانستم فصل خوبی را در استقلال سپری کنم اما به دلیل مصدومیت نتوانستم چهار ماه بازی کنم. «وینفرد شفر» سرمربی وقت استقلال همیشه سعی می کرد مرا بازی دهد. بعضی از مربیان چنین ریسکی نمی‌کنند. من هنوز با شفر در تماس هستم.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد ۸ میلیون یورویی شاختار برای جذب صیادمنش

صیادمنش ادامه داد: مردم فکر می کردند که من در استقلال برای اینکه کار انتقال به فنرباغچه درست شود خودم را به مصدومیت زدم اما این موضوع اشتباه است. در سن ۱۷ سالگی حق تمدید قرارداد با استقلال را نداشتم. پس از پایان فصل یک ماه صبر کردم و با فنرباغچه قرارداد امضا کردم. فنرباغچه باشگاه بسیار بزرگی است. من تعجب نکردم که فنرباغچه این همه طرفدار دارد چون در استقلال بازی می کردم و آنها هر دو به طور مشابه خیلی هوادار دارند. معتقد بودم فنرباغچه گام خوبی برای انتقال به اروپا است.

صیادمنش: هنوز با شفر در ارتباط هستم

وی افزود: تصمیم گرفتم در تابستان فنرباغچه را ترک کنم. ما با باشگاه ارتباط صحیحی برقرار کردیم. عامل اصلی در تصمیم گیری این بود که من بازیکن جوانی هستم و باید مدام بازی کنم. انتقال به زوریا برای پیشرفت من ضروری بود. من با مدیرم و فنرباغچه تصمیم گرفتم و زوریا را انتخاب کردیم. زیرا زوریا یک باشگاه تولید بازیکن بود و بازیکنان زیادی را به باشگاه های بزرگ می‌فروخت. «آندری لونین» از زوریا مستقیماً به رئال مادرید منتقل شد. آنها همچنین در لیگ اروپا حضور داشتند.

او تصریح کرد: من تقریباً یک فصل را به دلیل شرایطی که در فنرباغچه داشتم بدون بازی سپری کردم. پیشنهادات زیادی برای من ارائه شد. یک باشگاه از پرتغال، یک باشگاه از بلژیک ، دو باشگاه از اوکراین و از ترکیه نیز چند باشگاه پیشنهاد دادند. بعضی پیشنهادات خیلی خوب بود اما من زوریا را برای بازی انتخاب کردم.

ملی‌پوش جوان فوتبال ایران بیان کرد: در نیم فصل اول در لیگ و لیگ اروپا عملکرد خوبی داشتیم. ما در لیگ در جایگاه سوم هستیم. 

صیادمنش در پایان اظهار کرد: همه در زندگی یک هدف مهم دارند. من نیز به خواسته‌هایم فکر می‌کنم و معتقدم که آن‌ها محقق می‌شوند. این باور صادقانه من است. می‌توانم به اهدافم برسم. همه فوتبالیست ها می‌خواهند در یکی از پنج لیگ بزرگ فوتبال اروپا بازی کنند، من هم همینطور. تمام تمرکزم را برای ادامه فصل گذاشته‌ام. تا پایان فصل با زوریا قرارداد دارم. تا آن زمان می خواهم خودم را نشان دهم. به طور قطع در پایان فصل از زوریا جدا خواهم شد و باید درباره تیم بعدی‌ام تصمیم بگیرم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    3 0
    به نظرم بره شاختار که یه پولی به استقلال بدن که وزارت ورزش همون پولو بریزه تو خندق بلای لنگ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس