کد خبر 1200299
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
قالیباف:اشکالات مدیریتی باعث نابسامانی بازار مرغ شد

رئیس مجلس گفت: یکی از اشکالات اساسی و جدی که موجب نابسامانی های موجود در حوزه مرغ و تخم مرغ شده، اشکالات ساختاری و مدیریتی است؛ زنجیره تولید، توزیع و نظارت این نابسامانی را ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۷ فروردین) قوه مقننه و  پس از استماع گزارش وزیر جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی درباره کیفیت تامین و توزیع نهاده های دامی گفت: در حال حاضر مهلت مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در سال ۹۸ درباره بند یک ماده ۱ قانون تمرکز وظایف بین وزارتخانه های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت تمام شده و از آنجا که تمدید مجدد آن در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی تصویب نشد، مقرر شد در نخستین جلسه امسال این موضوع تعیین تکلیف شده و وظایف به مسیر قانونی خود بازگردند.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: ۲۰درصد مالیات واحدهای تولیدی و اصناف خرد بخشیده شد

وی افزود: یکی از اشکالات اساسی و جدی که موجب نابسامانی های موجود در حوزه مرغ و تخم مرغ شده، اشکالات ساختاری و مدیریتی است؛ زنجیره تولید، توزیع و نظارت این نابسامانی را ایجاد کرده است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه خواست مجلس، بازگشت وظایف وزارت جهاد کشاورزی به مسیر قانونی است، ادامه داد: وزرای صمت و جهاد کشاورزی نیز با این موضوع موافق هستند، بنابراین با این تصمیم قطعاً نابسامانی موجود پایان می یابد.

رئیس قوه مقننه کشور ادامه داد: ماده ۲۳۴ درباره گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار و همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی در این باره به صورت ماده ۲۳۴ در صحن علنی بررسی و به رأی گذاشته خواهد شد. پس از رأی گیری پیگیری های لازم در این باره براساس ماده ۲۳۴ انجام می گیرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    12 0
    ما هم که انتقاد میکنیم چه فرقی بین ما و شماست؟!
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    اقای قالیباف به داد کشاورزای گندمکار برس...دارن بیجاره میکنن با این قیمت گندم... جو و گندم خوراک دام کیلویی ۷ تا ده هزار تومن گندم درجه یک مخصوص آردانسانی میگن چهار هزار کجاش عدالت هست...امسال یا قاچاق میشه یا میره دست دلال و واسطه و کارخانه خوراک دام یا مستقیم دامدار میخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس