کد خبر 1200113
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
نشست مشترک

یک رسانه صهیونیستی به نقل از یک منبع فرانسوی مدعی شد که نشست کمیسیون مشترک برجام بر اساس پیشنهاد ماکرون به بایدن و روحانی بوده است.

به گزارش مشرق، یک رسانه صهیونیستی به نقل از یک منبع فرانسوی مدعی شد که نشست کمیسیون مشترک برجام که فردا سه شنبه در وین با حضور ایران برگزار می‌شود، بر اساس پیشنهاد ماکرون به بایدن و روحانی بوده است.

در این گزارش که سایت "کیکار" اندکی بعد از انتشار آنرا از خروجی خود حذف کرد، آمده است: فرانسه و آمریکا بر این باورند که ایران باید در اسرع وقت به تعهدات هسته‌ای خود بازگردد و نصب سانتریفیوژهای جدید و غنی سازی ۲۰ درصد را متوقف کند.

کیکار در گزارش خود اضافه کرده است: ایالات متحده مایل است فقط ۱ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران را آزاد کند؛ همچنین آزادی برخی از زندانیان ایرانی در آمریکا امکان پذیر خواهد بود.

پادرمیانی ماکرون بین روحانی و بایدن

به گزارش این رسانه صهیونیستی، از آنجاییکه ساختار تحریم‌ها باقی خواهد ماند و لغو نخواهد شد، اگر توافق حاصل شود و آمریکا به برجام برگردد؛ ایران مجبور خواهد شد تا درباره خواسته‌های جدید آمریکا پیرامون موضوعات هسته‌ای، منطقه‌ای و موشکی را در آینده مورد مذاکره قرار داده و اسرائیل و عربستان را نیز به عنوان اعضای جدید برجام بپذیرد!

بر اساس ادعای این رسانه صهیونیستی، نقش ویژه جمهوری خواهان در ایالات متحده و اصرار آنها بر حفظ تحریم‌ها و فشار بر بایدن روشن و قابل توجه است. این رسانه صهیونیست در انتها مدعی شد: روحانی همچنین به دلایل سیاسی و اقتصادیِ پیش از انتخابات، شرایط پیشنهادی را خواهد پذیرفت.

پادرمیانی ماکرون بین روحانی و بایدن

گفتنی است ادعای این رسانه صهیونیستی در سایت یوانی( United Against Nuclear Iran | اتحاد علیه ایران هسته‌ای) و نیز روزنامه سعودی عکاظ هم بازنشر شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    مرگ بر بایدن شیره ای فتنه گر حامی صهیونها و دشمنان داخلی
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    2 0
    اصلاح طلبا هر جوری دلشون میخواد منافع ملی رو قربانی می کنن و عزت ایرانی رو لگد مال. هیچ کس هم عین خیالش نیست.
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    1 0
    بایدن کدخدای جدید اصلاحات. امریکا اصلاح طلبا رو به مثابه گاو شیرده ای می دونه که هر موقع اراده کنه می تونه بدوشتشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس