کد خبر 1200086
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

به گزارش مشرق، کبری آسوپار، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏سخنگوی وزارت خارجه در نقد گاندو گفته: "اگر سندی دارند، حتماً به مراجع مربوط ارائه کنند" مشکل همین است که نظر مراجع مربوط را نمی‌پذیرید؛ آنچنان که در مورد رضاییان و دری‌اصفهانی نپذیرفتید. لذا، باشد؛ گاندو کلاً دروغ؛ ولی وزارت‌خانه‌ی آقای ظریف هم طرف صادق ماجرا نیست.

وزارت‌خانه‌ آقای ظریف هم طرف صادق ماجرا نیست

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    29 2
    اینا رای 25 میلیون ایرانی را تو روز روشن نپذیرفتند و چنان اتشی به خرمن ایران زدند که هنوز بعد از 12 سال شعله های تحریم فلج کننده و شکاف اجتماعی و ناامیدی حاصل از ان زبانه میکشد و ایران را خاکستر میکند حالا رای یه قاضی دادگستری را میپذیرند ؟
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    16 0
    «11» وَ إِذا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌// هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمين فساد نكنيد، مى‌گويند: همانا ما اصلاحگريم.// 1- گرچه منافقان پندپذير و نصيحت خواه نيستند، ولى بهتر است آنها را مؤعظه و نهى از منكر كرد. «قِيلَ لَهُمْ»// 2- نفاق، عامل فساد است. «لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ»// 3- منافق چند چهره بودن خود را مردم‌دارى واصلاح‌طلبى مى‌داند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»// 4- منافق، فقط خود را اصلاح‌طلب معرّفى مى‌كند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» (ممكن است كسى دچار بيمارى سخت روحى باشد، ولى خيال كند كه سالم است.)// 5- منافق با ستايش نابجا از خود، در صدد تحميق ديگران و توجيه خلافكارى‌هاى خويش است. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»//
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    10 0
    در کل دنیا خیانت به آرمانها و معتقدات ملت جرم نابخشودنیست،چطور این فرد و حامیان ذلیل و آزارخواه سیاسی او همچنان در چشم ملت زل میزنند و بارها و بارها دروغ میگویند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس