کد خبر 1199585
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کره شمالی

کره شمالی به ساخت شناورهای سبک موشک انداز بر اساس فناوری اثر سطحی ادامه می دهد.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، تصاویر جدید ماهواره ای از تاسیسات کشتی سازی در کره شمالی در منطقه ساحلی نامپو نشان می دهد که این کشور به ساخت شناورهای موشک انداز ادامه می دهد. این شناورها که بر پایه طراحی شبیه هاوکرافت ها توسعه پیدا کرده اند توان حمل نوعی از موشک های کروز ضد کشتی KH-35 روسی را دارند که به نظر می رسد در کره شمالی تولید می شود. کره شمالی این موشک ها را به اسم KN-09 معرفی کرده است.

ادامه ساخت شناور موشک انداز در کره شمالی+عکس

این شناورها به توپ 76 میلی متری و سیستم های دفاع نزدیک نیز مجهز شده است. مدل کوچک تری از شناورهای اثر سطحی نیز در نیروی دریایی کره شمالی دیده شده است که در این گونه از 4 موشک استفاده می شود و در بخش جلویی به جای توپ 76 میلی متری سیستم دفاع نزدیک نصب شده است. بر اساس تصویر ماهواره ای 4 شناور در آب هستند که در وضعیت های مختلف آمادگی یا انتظار برای دریافت تجهیزات هستند و یکی از شناورها نیز در حد بدنه و در خشکی رصد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    9 1
    حکومت کره شمالی منسجم است وبه هر آنچه بخواهد می سازد وهیچ واهمه‌ای هم از آمریکا ندارد
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      1 8
      اره ولی ملتش رو زجر میده همخوناشون اونطرف مرز چند ساله کیف میکنن و خود تو ک نظر گذاشتی،تجهیزاتی واسه خونه یا ماشینت بخوای بخری تا تولید کره جنوبی باشه ایرانی یا کره شمالی نمیخری .
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      4 2
      در جواب 23.19 خوب آمریکا هم مردم خودش رو زجر میده و روزی نیست که یک یا چند نفر از مردم توسط حکومت پلیسی آمریکا در خیابان توسط پلیس وحشی آمریکا بدون محاکمه اعدام نشن. یک میلیون آمریکایی در خیابان زندگی میکنند، و چهل درصد مردم زیر خط فقر هستند. بیش از نیم میلیون آمریکایی بخاطر بیکفایتی دولت ثروتمندان از کرونا مردند. تو بی سوادی و از واقعیت های جهان بی اطلاعی تقصیر دیگران نیست
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      0 3
      تو آمریکا بودی ؟ هر چند ک تو هم نادانی و هم بی سواد،هر چند ک امریکا از نظرم بد ترین کشوره ولی میدونی چی خوب نیشه من برم امریکا و تو کره شمالی ببینیم کی ضرر میکنه بدبخت حتی افریقا هم از کره شمالی بهتره تو کره اجاره ت میدن بری واسه چینی ها کار کنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس