کد خبر 1199268
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: کسی "کلاب هاوس" بازی تیم عملیات روانی مدعیان اعتدال و اصلاحات با بازیگری امثال  ظریف و صالحی را جدی نمی گیرد. در میان خیلی ها تحلیل این است که این هم، یک شعبده بازی انتخاباتی با استفاده از ظرف رسانه است.

اما مشکل از ظرف نیست که مثلا چون تلگرام و اینستاگرام دِمُده شده اند، Club House بخواهد جورش را بکشد. مسئله این است که طیف مدعی اصلاحات و اعتدال، نه حرف حسابی دارد تا درباره اقتصاد و مدیریت به مردم بزند و نه کارنامه قابل قبولی، که بخواهد عرضه کند.

تکرار حرف های نخ نمای سیاسی چند هزار بار گفته شده در کلاب هاوس (درباره برجام و نظایر آن) دردی از این جماعت دوا نمی کند. اگر با مردم صادق هستند تیم اقتصادی دولت را به کلاب هاوس -یا هر هاوس و روم دیگری!- فرا بخوانند و توضیح دهند که چگونه توانستند بلای اقتصادی هفت هشت سال اخیر را سر مردم بیاورند؟ یا درباره نقش خسارتبار برجام در این پسرفت اقتصادی بی سابقه بپرسند.

و گرنه هزار بلندگوی رسانه ای دیگر هم که علم کنند، نمی شود نخ نمایی و فرسودگی گفتمان "آویزان شدن از غرب و دیگر هیچ" را رفو کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    8 1
    خخخخخ
  • US ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    21 4
    یعنی وزیر ما ته اعماقش آمریکاییه. کلاب هاوس مخصوص آیفونه فقط و هنوز تو خود آمریکا درست جا نیفتاده، اونوقت وزیر ما با کله رفته اونجا شو اجرا کنه.
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      14 3
      وقتی افراد نامحرم پست و مقام بگیرند...!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس