کد خبر 1199180
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای روحانی به عنوان رئیس ستاد ملی مهار کرونا، مجوز سفر های بی ضابطه نوروزی را صادر کرد. او بر خلاف هشدار های پیاپی وزارت بهداشت و کارشناسان گفت "پیک کرونا از نظر بنده دیگر به پایان رسیده است"!

اما حالا که تعداد مبتلایان 50 درصد افزایش یافته و شمار قربانیان سه رقمی شده، هم او می گوید "خریدِ شب عید و رفت و آمدها و ایام عید و سفرها، مجموعا ممکن است ما را دچار مشکلی کند. موج چهارم در دو استان آغاز شده و در برخی استان‌ها هم اگر مراعات نشود، ممکن است وارد این موج بشویم"! اگر مراعات نکنیم، یا باید مراعات می کردیم و آقای روحانی خلاف این ضرورت (خلاف نظر مسئولان ذی ربط) تصمیم گرفت؟

آقای رییسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا می گوید "استان‌های البرز و ایلام وارد موج چهارم کرونا شده‌اند. مازندران، گیلان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و لرستان هم در آستانه ورود به موج جدید هستند." و استاندار تهران خبر می دهد تهران هم در آستانه ورود به موج چهارم کروناست.

طبرسی، عضو کمیته ملی مقابله با کرونا امروز گفت "در حال حاضر در بدترین شرایط ابتلا به بیماری کرونا قرار داریم؛ تمام بیمارستان‌ های تهران پُر شده است.  با بازگشت مسافران نوروزی بدتر هم خواهد شد. تخت‌های ICU نیز پُر شده است و بیمارستان ها اصلا جای بستری  ندارد. احتمالا دو هفته دیگر شاهد مرگ و میرهای بالا باشیم و حداقل باید دو ماه زمان بگذرد تا از پیک خارج شویم".

کرونا، در قربانی گرفتن هیچ تعارفی ندارد. همان گونه که مثل موریانه به جان اقتصاد کشورها در دنیا افتاده و موجب رکود های بی سابقه شده است. چرا باید با سوء تدبیر، هم جان مردم را به خطر انداخت، و هم امکان رونق اقتصاد گرفتار رکود را با تاخیر بیشتر مواجه کرد؟

به اینها علاوه کنید انتخابات مهم ریاست جمهوری در دو ماه و نیم آینده، که مایه اقتدار کشور در عرصه سیاست بین الملل، و دمیدن روح تازه به کالبد خسته مدیریت اجرایی است.

آقای روحانی با تدابیر عجیب و غریب اقتصادی و کرونایی، در حال تدارک برای رونق بخشیدن به این جشن مشارکت ملی است یا بر عکس رفتار می کند؟!


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    4 0
    تحلیلتان یک قسمت اساسی کم دارد.سیاست بر باقی گذاشتن زمین سوخته برای دولت بعدیست.در همه زمینه ها هم دارد اجرایی میشود.
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    3 0
    روحانی از قصد این کارو کرد تا خرداد اوضاع فاجعه بشه و ملت نتونن در رای گیری با خیال راحت شرکت کنن، کار خودشونه باور نکنید حالا شماها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس