جواب رد فرهاد مجیدی به تراکتوری‌ها

فرهاد مجیدی برای چندمین بار عادت گذشته اش در عدم حضور در نشست های خبری پیش از رقابت های لیگ و جام حذفی را تکرار کرد و به کنفرانس خبری دیدار با پیکان نرفت.

سرویس ورزش مشرق - غیبت چندباره فرهاد مجیدی در نشست های خبری مسابقات لیگ برتر یا جام حذفی باعث شد تا بار دیگر یکی از دستیاران وی برای پاسخگویی به سئوالات اصحاب رسانه در نشست خبری دیدار با پیکان حضور پیدا کند. در همین ارتباط که چه سرانجامی در انتظار فرهاد مجیدی است که در نشست های خبری شرکت نمی کند مطلع شدیم سازمان لیگ گزارش اتفاقاتی از این دست را از طریق روابط عمومی این سازمان به دبیرکل فدراسیون فوتبال ارجاع می دهد و سپس از آن طریق این موضوعات به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال منتقل می شوند و تصمیمات بعدی درباره چگونگی تصمیم گیری در این باره اتخاذ خواهند شد.

در این شرایط سازمان لیگ هیچ دخل و تصرفی در ارتباط با تعیین میزان جریمه یا نحوه برخورد با این قبیل رفتارها نخواهد داشت چرا که ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مستقل کار می کنند و سازمان لیگ نمی تواند دخالتی در این باره داشته باشد و این سازمان تنها موظف است که گزارش اتفاقاتی از این دست را به مراجع ذیصلاح منتقل کند.

در دیدارهای گذشته فراز کمالوند، صالح مصطفوی و فرشاد ماجدی به عنوان دستیاران فرهاد مجیدی در نشست های خبری حضور یافته بودند و فصل پیش نیز در اکثر دیدارها این روش از سوی فرهاد مجیدی اتخاذ می شد که موجبات دلخوری اصحاب رسانه را فراهم می کرد.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر بیستم نیز غیبت کرد و کمک مربی اش (فرشاد ماجدی) را به نشست خبری فرستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    1 2
    خخخخخ
  • حسن IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    3 4
    دلیلش اینه که اصحاب رسانه بعضیاشون مخربند ونه سازنده،در حالی که رسانه باید نقدش بجا وموثر باشه،نه اینکه اذیت کنن.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    2 0
    ارکان قضایی فدراسیون موقع بستن قرارداد میلیون دلاری ویلموتس کجا بودند ؟ چرا هیچ حرفی نزدن؟ چرا گزاشتن پروفسور تاج و رفقا 6 و نیم میلیون دلار از بیت المال رو هزینه یک مربی متوسط کنند؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس