رزمایش آمریکا و حمله به عراق

شبکه «سی‌ان‌ان» گزارش داد، ارتش آمریکا در نظر دارد به منظور مقابله با «تهدیدات» چین و روسیه، یک «رزمایش بسیار محرمانه» برگزار کند.

به گزارش مشرق، در حالی که تحرکات نظامی واشنگتن در اقصی نقاط جهان ادامه دارد، یک رسانه آمریکایی از برگزاری یک رزمایش محرمانه این کشور علیه روسیه و چین در تابستان جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش روسیه به تحولات اخیر شبه جزیره کره

شبکه «سی‌ان‌ان» روز شنبه (دیروز) در خبری به نقل از منابع مطلع دفاعی آمریکا گزارش داد، ارتش این کشور در نظر دارد به منظور مقابله با تهدیدات چین و روسیه، یک «رزمایش بسیار محرمانه» برگزار کند.

طبق گزارش این رسانه نزدیک به دموکرات‌ها در آمریکا، طی فصل تابستان پیش رو ارتش این کشور برگزاری یک رزمایش جنگی «کاملا محرمانه» را در برنامه خود دارد.

سی‌ان‌ان به نقل از چند تن از مقام‌های دفاعی آمریکا خبر داد، تمرکز اصلی این رزمایش محرمانه نحوه پاسخ دادن به «اقدامات تجاوزکارانه و غیرقابل پیش‌بینی روسیه و چین» خواهد بود.

این مقام‌های مورد استناد شبکه سی‌ان‌ان همچنین گفتند، برگزاری این رزمایش برای «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا و «لوید آستین» وزیر دفاع این کشور اولویت بالایی دارد.

طبق این گزارش، رهبری برگزاری این رزمایش محرمانه ارتش آمریکا را میلی به عنوان ارشدترین مقام نظامی این کشور برعهده دارد و لوید آستین هم از نزدیک بر رزمایش نظارت خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس