کد خبر 1196980
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
عضو شورای اسلامی شهر سقز با اتهام فساد مالی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب سقز گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی این شهر با اتهام فساد اداری و مالی توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شد.

به گزارش مشرق، علیرضا رضاپور شامگاه شنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه با فساد مالی، اداری و اقتصادی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سقز با اتهام فساد مالی توسط دستگاه امینتی و قضایی دستگیر و بازداشت شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد اداری، مالی و اقتصادی در دستور کار مراجع قضایی است، افزود: در طول یک سال گذشته چندین نفر را به اتهام فساد مالی و اداری و اقتصادی در این شهرستان دستگیر شدند و این رویه (مبارزه با فساد) تداوم خواهد داشت.

تعداد دستگیری ها مرتبط با مسایل مختلف اقتصادی و اداری در سقز در چند ماه اخیر تاکنون به حدود ۲۰ نفر رسیده که تعدادی با وثیقه آزاد و بیش از ۱۰ نفر هنوز در زندان هستند.

تاکنون در شهرستان سقز چندین مسوول همچون سرپرست اسبق شهرداری سقز، رییس سابق شورای اسلامی شهر سقز، چندین مدیر شهرداری و چند فرد دیگر به اتهام فساد اقتصادی، مالی و اداری توسط اداره اطلاعات و مراجع قضایی و نظامی شهرستان سقز بازداشت شده اند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    0 0
    ای خدا نسلتون برداره،عین موریانه بیصدا به همه جا نفوذ کردند وتا جون داشتند خوردند ریشه تون خشک بشه که هرچی بگیرند بازتمومی نداره.!؟قربون خدا که جای حق نشسته ودزددیر یازودرسوا میشه/
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    12 0
    این شوراها کلا شدن منشا فساد. کاش برای جذب نیروی متعهد و مسئولیت پذیر عزمی بود. حتی اگه یک نفر از اعضا واقعاً متعهد باشه بقیه شون عمرا بتونن از موقعیتشون سوءاستفاده کنن.
  • مجید دلبندم IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    یه بار یه نفری،یه سایتی،بشینه بشماره تو این چهار سال که اکثر شوراهای شهر و روستاهای کشور دست طیف اصلاحات بوده چند نفرشون به دلایل فساد مالی دستگیر شده‌اند. خودش یه پروژه پایان نامه میشه
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    چشم اقای روحانی روشن علی برکت اله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس