کد خبر 1196866
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۰ منتشر شد

سازمان سنجش آموزش کشور قسمت هایی از کتب درسی که در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ نباید از آنها سئوال طراحی شود را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، حذفیات کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

تمامی داوطلبان کنکور سراسری می توانند این حذفیات را از اینجا مطالعه کنند و یا برای مطالعه آن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

چرا هنوز طرح ساماندهی کنکور به سرانجام نرسیده است؟

پیش از این محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بود حذفیات محتوای کتاب‌های درسی برای کنکور ۱۴۰۰ طبق روال هر ساله انجام شده و به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

مجموع داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۳۶۹ نفر است.

کنکور سراسری ۱۴۰۰ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    1 1
    والا ازسال 94 گفتند دیگه حتمی وکنکور برداشته میشه تا الان که سال 1400 خدا کنه ایندفعه راست باشه..دراین کلاس های کنکور یه مشاوردرسی"4 میلیون" پول بنده را ودیگرون بالا کشید ونه مشاوره داد ونه هیچی به اعتمادی که ازشون داشتیم هیچ مدرکی ازشون نگرفتیم وفراری شدده تا شماره داشت اسمش هم "امید تیراژه"است هیچوقت حلالش نمی کنم می توانستم وکیل بگیرم وبدمش دست قانون ولی به دلایلی سپردمش به دست حضرت حق تعالی..وشنیدم که زندگیش پاشیده ازپول حرام وامثال من...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس