کد خبر 1196809
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
سامانه‌های نوین جنگال

امیر آریانفر از تجهیز یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش به سامانه‌های نوین جنگال (جنگ الکترونیک) خبر داد و گفت: در حال ورود به فاز جنگ‌های شبکه‌ای و هوشمند هستیم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: مهم‌ترین راهبرد قرارگاه منطقه غرب نزاجا اجرای «طرح‌های لبیک» است که به‌عنوان استراتژی بلندمدت مسیر راه آینده را برای ما روشن کرده است و ما مطابق با این استراتژی کار را پیش می‌بریم.

بیشتر بخوانید:

آغاز به کار غول‌های نظامی ایران در دریا

وی با بیان اینکه اجرای طرح لبیک منتج به ارتقای توان رزمی و دفاعی خواهد شد، افزود: مطابق با اجرای طرح‌های لبیک، مطالبات فرماندهی معظم کل قوا نیز اجرا می‌شود که این موضوع نیز از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.

امیر آریانفر در خصوص برگزاری رزمایش‌های این قرارگاه، گفت: جهت ارزیابی توان رزمی و احصاء نقاط قوت و ضعف تاکنون رزمایش‌هایی را سطح گروهان، گردان و تیپ برگزار کرده‌ایم و در صورت دستور سلسله‌مراتب فرماندهی، آمادگی لازم جهت حضور در رزمایش‌های بزرگ نیروی زمینی را داریم.

تجهیز یگان‌های نزاجا به سامانه‌های نوین جنگال

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با اشاره به تغییرات ساختاری نزاجا عنوان کرد: متناسب با تحول ساختاری نیروی زمینی و ایجاد یگان‌های متحرک هجومی، یگان‌های واکنش سریع و یگان‌های متحرک زرهی، با حمایت فرمانده نیروی زمینی پیگیر دریافت تجهیزات جدید به‌ویژه در حوزه جنگ الکترونیک و سامانه‌های پهپادی هستیم.

امیر آریانفر خاطرنشان کرد: قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دیجیتالی کردن تجهیزات ارتباطی و مخابراتی تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت داده است و می‌توان گفت که در حال وارد شدن به فاز جنگ‌های شبکه‌ای و هوشمند هستیم.ش

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    حداقل نام پارسی بگذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس