کد خبر 1196747
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گیرنده برگزاری دیدار استقلال و پیکان

با توجه به ابتلای چند بازیکن و عضو کادر فنی و رسانه ای استقلال به ویروس کرونا ستاد مبارزه با این بیماری تصمیم گیر نهایی پیرامون لغو و یا برگزاری دیدار روز 14 فروردین خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال به دلیل ابتلای چند بازیکن تیمش به ویروس کرونا این روزها با نفرات کمتری تمرینات خود را پیگیری می کند.

آبی پوشان رشید مظاهری، سید حسین حسینی، عارف غلامی، بابک مرادی و مهدی قائدی را در بین بازیکنان و فراز کمالوند و بهزاد غلامپور و تنی چند از اعضای کادر رسانه ای این باشگاه را به دلیل کرونا در روزهای اخیر در تمرینات در اختیار ندارند و همین مساله شایعاتی را پیرامون تعویق بازی استقلال و پیکان مطرح کرد.

اگرچه باشگاه پیکان نسبت به این خبر واکنش نشان داد و مدعی شد آماده بازی مقابل استقلال است اما هنوز تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار مشخص نیست.

ظاهرا قرار است وضعیت استقلال طی چند روز آتی به ستاد مقابله با کرونا گزارش شود و این ستاد تصمیم گیرنده برگزاری یا لغو دیدار با پیکان باشد. در این بین سازمان لیگ هم منتظر پاسخ ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    1 0
    تیمی که مدیریت نداره و عرضه نداره بازیکنانشو محافظت کنه...... از کل 16 تیم فقط استقلاله که کرونا گرفته......خنده دار نیست؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      0 0
      از بین ۱۶ تیم فقط یک تیم تا حالا بازیکن و کادر و.... کرونایی نداشته. مشکوک نیست؟؟ میگن یه عده(م.....) کرونا نمیگیرن
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    1 0
    بنظرم کیسه بدون بازی بره مسابقات آسیایی، بهتره
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    0 0
    ماشین سازی که منحل شد. استقلال که بخاطر کرونا ازاسیا حدف میشود. تراکتور هم با اعتراف زنوری احتمالا منحل میشود.پس لیگ برتر فوتبال ایران را از همین حالا تعطیل کرده تا بیش از این ابروریزی نشده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس