کد خبر 119673
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴

آيت الله آملي‌لاريجاني رييس قوه قضاييه با صدور احکامي «محمدباقر ذوالقدر» را به عنوان معاون راهبردي و حجت الاسلام و المسلمين «سيداسماعيل خطيب» را به عنوان رييس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاييه منصوب کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، در حکم آيت‌الله آملي لاريجاني به محمدباقر ذوالقدر آمده است:« نظر به سوابق و تجربيات ارزنده، بدينوسيله جنابعالي را بعنوان معاون راهبردي قوه قضاييه منصوب مي‌نمايم.نظر به اهميت برخورداري از برنامه و داشتن هدف روشن و راهبردهاي دقيق در پيشبرد امور و پيگيري آنها، اميد است با لحاظ سند چشم‌انداز جمهوري اسلامي ايران، سياست‌هاي کلي نظام و تکاليف قوه قضاييه در برنامه پنجساله پنجم توسعه نسبت به پيگيري روند تشکيل اين معاونت و فعال‌سازي آن اقدام نماييد.توفيقات روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي از خداوند متعال مسألت دارم. ضمناً با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم انجام وظيفه نماييد».

همچنين در حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمين سيد اسماعيل خطيب به عنوان رئيس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاييه نيز آمده است: « نظر به سوابق و تجربيات ارزنده، جنابعالي را به عنوان رئيس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاييه منصوب مي‌نمايم. اميد است با تلاش و جديت و استفاده از ظرفيت و همکاري کارکنان خدوم مرکز نسبت به ارتقاء کيفي اين مجموعه خصوصاً در جهت پيشگيري از آسيب‌ها در بخش‌هاي مختلف قوه قضاييه همت گماريد.توفيقات روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي از خداوند متعال مسألت دارم. ضمناً از خدمات و تلاش‌هاي جناب آقاي جهانگير در دوره مسئوليت در حفاظت و اطلاعات قوه قضاييه تقدير و تشکر مي‌نمايم».

آيت الله آملي لاريجاني همچنين «اصغر جهانگير» رييس سابق مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاييه را به عنوان مشاور رييس قوه قضاييه و بازرس ويژه منصوب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    0 0
    برای آنان آرزوی موفقیت دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس