کد خبر 1196702
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
سوریه محک جدی برای تیم ملی فوتبال نیست/ نیاز به حریفان قدرتمندتر

کارشناس فوتبال و عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه اگر می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم به بازیهای تدارکاتی قوی نیاز داریم، گفت: سوریه محک جدی برای فوتبال ما نیست.

به گزارش مشرق، حسین فرزامی در خصوص دیدار تدارکاتی ایران برابر سوریه که قرار است ۱۰ فروردین ماه برگزار شود گفت: فوتبال ملی ما چند سالی است که نتوانسته برای مسابقات حساس و مهم، بازی‌های تدارکاتی قوی ای را برگزار کند. اگر قرار است تیم ملی به جام جهانی صعود کند و دوباره شاهد حضور فوتبالمان در بین قدرت‌های دنیا باشیم فدراسیون فوتبال باید بازی‌های تدارکاتی مناسبی را در دستور کار خود قرار دهد. دیدار با تیم‌هایی که بتواند محک جدی برای فوتبال ما باشد و نقاط ضعف را برای کادر فنی تیم ملی آشکار کند.

وی ادامه داد: بازی با تیم‌های نه چندان پرقدرت نمی‌تواند عملکرد تیم را نشان دهد. تیم ملی کشورمان باید آنقدر بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب داشته باشد که هم نقاط ضعفش را برطرف کند و هم به یک هماهنگی خوب برسد.

فرزامی افزود: برای فوتبال سوریه احترام قائل هستم. در این شرایط سخت هم بازی با سوریه برای جمع شدن ملی پوشان دور همدیگر بد نیست اما باید بپذیریم که سوریه محک جدی برای فوتبال ما نخواهد بود و نمی‌تواند ضعف‌های ما را آشکار کند.

بیشتر بخوانید:

تاریک و روشن تیم ملی فوتبال ایران در سال ۹۹

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند با اسکوچیچ به جام جهانی صعود کند. اگر چه آنها راه سختی در پیش دارند و در دیدارهای رفت نتوانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند اما آرزو می‌کنیم که در دور برگشت در تمامی بازی‌ها به پیروزی رسیده و به جام جهانی صعود کنند.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال هم گفت: آبی پوشان سه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند. آنها با فرهاد مجیدی به آرامش رسیده‌اند و اگر این آرامش ادامه داشته باشد و حاشیه‌ها دوباره گریبان تیم را نگیرد به طور حتم استقلال می‌تواند با شروع دوباره لیگ بعد از تعطیلات نوروز نتایج بهتری را کسب کرده و خود را به صدرجدول برساند.

فرزامی خاطرنشان کرد: استقلال می‌تواند این فصل قهرمان شود. این کار دور از دسترس نیست. با وحدت و همدلی که در تیم بوجود آمده همه به این موضوع امیدوار هستند. کادر فنی کاملاً با بازیکنان ارتباط دوستانه و صمیمانه ای برقرار کرده اگر چه مجیدی در کارش جدی است و اجازه بی انضباطی را به کسی نمی‌دهد اما ارتباط دوستانه او با بازیکنان باعث شد که سه دیدار گذشته این تیم شاهد تغییرات زیاد در استقلال باشیم.

وی افزود: همین که مجیدی دست به ترکیب تیم نزد و شاید به اجبار مجبور شد که در این سه بازی تغییرات بسیار جزئی را انجام دهد نشان داد آبی پوشان به یک ترکیب ایده آل دست پیدا کرده و با همین روند می‌توانند در دیدارهای آینده موفق باشند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: متاسفانه شنیدم که قایدی، مظاهری و غلامی و چند بازیکن دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. امیدوارم آنها هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورده تا بتوانند در دیدارهایی که پیش روی استقلال است به این تیم کمک کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس