کد خبر 1196492
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
استان گیلان در بحران شیوع کرونا قرار گرفت/مسافران هر چه سریعتر ‌گیلان را ترک کنند

گروه استان‌ها- مدیرگروه بیماری‌های مرکز بهداشت استان گیلان گفت: ۲ شهرستان آبی کرونایی در استان گیلان به زرد تغییر رنگ دادند.

به گزارش مشرق، حسن رخ شاد شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۳۱۱ نفر از بیماران کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

ببینید:

عکس/ زنگ خطر کرونایی در شهر توریستی

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان ابراز داشت: ۷۲ نفر در ۲۴  ساعت گذشته به این آمار افزوده شده و ۷۱ نفر نیز به دلیل وخامت حالشان در ICU  بستری هستند.

ببینید:

عکس/ بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در اصفهان

رخ شاد تصریح کرد: این تعداد بستری‌شدگان و افزایش آن‌ها بیانگر این موضوع است که استان گیلان در آستانه هشدار خطر شرایط کرونایی است.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر ۵ شهرستان کشور به وضعیت قرمز، ۸ شهرستان به وضعت نارنجی و ۲  شهرستان گیلان که در وضعیت آبی بودند به زرد تغییر وضعیت یافتند.

 مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت استان گیلان خاطرنشان کرد: از تمامی هم‌وطنانی که قصد سفر به گیلان را دارند تقاضا داریم تا از سفر به استان منصرف شوند.

 رخ شاد ابراز داشت: همچنین  مسافرانی که در استان حضور دارند هر چه سریعتر برای سلامتی خود، عزیزانشان و بقیه استان گیلان را ترک کنند.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت استان گیلان تصریح کرد: مسافران از حضور در فضای پرتردد و بدون تهویه خوددداری کنند و حتماً ماسک به همراه داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    5 0
    اول میگن برید بعد که به شهر رسیدن میگن برگردید مدیریت کلیدی این است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس