کد خبر 1195894
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
ارتش سوریه مقادیر زیادی از تسلیحات تکفیریها را کشف و ضبط کرد

نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی در حومه شرقی «دیرالزور» مقادیر زیادی از تسلیحات متعلق به تکفیریها را کشف و ضبط کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سانا، سلسله عملیات های ضد تروریستی ارتش سوریه در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای سوری عملیات جدیدی را علیه تکفیریها کلید زدند.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان آغاز گفتگوهای راهبردی آمریکا و عراق

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه مواضع تروریست های تکفیری در حومه شرقی استان دیرالزور را هدف قرار دادند. به دنبال این عملیات، تعدادی از مواضع متعلق به تکفیریها هدف قرار گرفت و منهدم شد.

در همین حال، نیروهای سوری در این عملیات موفق شدند مقادیر زیادی از تسلیحات متعلق به تروریست های تکفیری را کشف و ضبط کنند. مقامات امنیتی اعلام کردند که جنگنده های سوری این عملیات ارتش سوریه را پشتیبانی کردند.

این درحالی است که روز گذشته «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه سخنانی را در خصوص تجاوزگری‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورش مطرح کرد.

وی در این خصوص گفت: ارتش سوریه در جریان تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها توانست موشک‌های متعددی را ساقط کند. تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه نمی‌تواند ادامه پیدا کند.

وزیر خارجه سوریه همچنین عنوان کرد: ارتش سوریه در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی توانست ۴۰ موشک را ساقط کند. تل آویو جز در مناطق مرزی، هیچ دستاوردی را در عرصه میدانی در سوریه محقق نساخت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس