کد خبر 1195686
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
روحانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد

رییس‌جمهوری در پی کسب موفقیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای ملی فناوری اطلاعات در لوح تقدیری از خدمات و تلاش‌های سیدعباس صالحی و این وزارتخانه قدردانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جسله شورای ملی فناوری اطلاعات که امروز سوم فروردین برگزار شد آمده است: دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید بوده است و برای تحقق این هدف، اقدامات مناسبی در ایجاد زیرساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمت رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.

بدین وسیله از تلاش های مجدانه جنابعالی در توسعه دولت الکترونیک و ارتقای شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات قدردانی و تشکر به عمل می‌آید.

امید است در سایه حضرت ولی عصر (عج) و اهداف دولت تدبیر و امید همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رضایت مندی مردم عزیز موفق و موید باشید.»

به گزارش ایرنا، به تلاش و همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال این وزارتخانه، چندی پیش از پروژه‌هایی همچون پنجره واحد مجوزها و خدمات وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، سامانه ارتباط شبکه سازمانی وفا، ایجاد و فعالسازی بیش از ۴۰۰ پرتال اطلاع رسانی در سراسر کشور و متناسب سازی سازمان نفرات ادارات کل استانی با فضای مجازی رونمایی شد.

تولید ۱۵۰ محصول چند رسانه ای در حوزه سواد رسانه ای و زیست مجازی در استان ها، اجرای پویش های استانی تولید و نشر محتوا در فضای مجازی و ایجاد و بهره برداری از سامانه شبکه تعاملی کسب و کارهای فرهنگی (پلتزار) از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است که در آخرین روزهای سال ۹۹  به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 0
    واقعا جای قدردانی دارد!!!! دنیا همیشه یک جور نیست.
  • حسین IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 0
    من هم ازش تشکرمی کنم...زدفرهنگ مملکت روشخم زد...دمش گرم!!!
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    0 0
    سلام از عجایب روزگار است
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    0 0
    رادیو آوا داشت ترانه ی عزیز بشینه کنارم رو پخش می کرد و از این دست ترانه‌ها که زیاده خب همشون مجوز وزارت ارشاد اسلامی رو دارن ما شاالله به غیرت وزارت ارشاد واقعا هم جای تشویق داره. خدایا انقلاب رو از دست نااهلان بگیر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس