کد خبر 1195582
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
پیش بینی موج«سنگین» بازگشت از سفر در پنجشنبه و جمعه/ پلیس راهور: جاده‌ها یکطرفه نمی‌شود!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با پیش بینی موج سنگین بازگشت از سفرها در ۵ شنبه و جمعه گفت: جاده‌ها یکطرفه نمی‌شود؛ رانندگان سفر خود را مدیریت کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پایان زمان تعطیلات رسمی آغاز سال جدید اشاره و اظهار داشت:با توجه به مسافرت برخی از هموطنان در چند روز ابتدای نوروز و نزدیک شدن به زمان پایان تعطیلات و ظرفیت مشخص جاده ها در صورت همزمانی برگشت سفرهای چند روزه اخیر در ۵شنبه و جمعه پایان این هفته احتمال ایجاد ترافیک سنگین در برخی از جاده وجود دارد.  

 سرهنگ شیرانی به هموطنان توصیه کرد: زمان برگشت از سفر را مدیریت کرده و صرفا به روز پنج شنبه و جمعه پایان هفته موکول نکنند؛ چراکه با توجه به نیاز به تردد در هر دو سمت جاده‌ها، پلیس راهور برنامه ای برای یک طرفه کردن جاده ها در پایان تعطیلات ندارد.

بیشتر بخوانید

۵۱ شهر در وضعیت نارنجی و قرمز

وی گفت: ظرفیت تردد در برخی از جاده ها مانند جاده چالوس به نسبت سایر جاده‌های شمالی ، پایین‌تر است و طبیعتا در شرایط موجود با توجه به   همزمانی سفرها و تراکم بالای خودروها باعث کندی تردد و افزایش زمان بیشتر می‌شود؛ در این شرایط بهتر است از سایر جاده های شمالی مانند هراز و فیروزکوه تردد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    0 0
    درگذشت معلمی که برای آموزش به تنها شاگردش به ارتفاعات می‌رفت‌ محمد‌رضا ریاستی، معلم ساکن روستایی در میمند در استان فارس، هفته گذشته بر اثر سکته قلبی درگذشته است.‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس