کد خبر 1195490
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
انصارالله یمن محمد عبدالسلام نمایه

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به طرح اعلام شده از سوی عربستان برای پایان بحران در یمن، تاکید کرد: عربستان سعودی خودش بخشی از جنگ در یمن است و باید فورا محاصره علیه یمن به پایان برسد.

به گزارش مشرق، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله در گفتگو با رویترز به طرح ارائه شده از سوی عربستان سعودی در زمینه پایان جنگ در یمن واکنش نشان داد. وی ضمن تاکید بر این مساله که این طرح هیچ مساله جدیدی را به همراه ندارد، گفت: عربستان سعودی خودش بخشی از جنگ در یمن است و باید فورا محاصره هوایی، زمینی و دریایی علیه یمن را متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

اعلام طرح جدید عربستان برای صلح در یمن

عبدالسلام افزود: هر طرحی که در آن این دو موضوع لحاظ نشود که یمن با یک تجاوز مواجه است و اینکه محاصره علیه یمن باید فورا برچیده شود، طرح جدیدی نیست و نتیجه‌بخش نخواهد بود.

پیشتر فیصل بن فرحان وزیرخارجه عربستان سعودی بدون اشاره به نقش مستقیم ریاض در تجاوز و محاصره شش ساله علیه یمن، از ارائه طرحی برای پایان بحران در این کشور خبر داده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    5 0
    اخه ال کفتار یاهمون سعودی های منحوس جنگ خودشونم نیست ازسراجبار فقط دستوراسراییل وامریکارااجرامیکنن. تاوقتی غرب نخوادال کفتارنمیتونه پایان بده جنگ رو.. لعنت به نوکران غرب وگاوهای شیرده خبیث وهابیون نجس
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    3 0
    باید امتیازات لازم را به دست بیاورید وآن هم چیزی نیست بجز از کارا انداختن شریان اقتصادی آل سعود رامکو را مختل کنید آمریکا وآل سعود دست بالا می برند (تسلیم )
  • عبدالله مومن IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    0 0
    گاو شیرده شیطان بزرگ که آغاز کننده جنگ بر علیه یمن بوده در موقعیتی نیست که شرط بگذارد.
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 1
    امریکا اگه بخواهد تو عرض یک ماه مسئله یمن رو حل می کنه اما سیاست امریکا تو خاورمیانه جنگ های بی پایانه ظهور گروه های حزب الله انصارالله حوثی ها و ....به نفع امریکاست
  • کیان IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 0
    وهابی‌های خون آشام نمیدونن چطور این غلط اضافه‌شونو ماله بکشن افتادن بظاهر بیطرفی! آخه احمقای تکفیری کیه که ندونه شما چه گندوکثافتی هستین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس