آمار کرونا در اولین روز ۱۴۰۰

سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه آمار کرونا در اولین روز سال نو پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۷۲۶۰ بیمار جدید شناسایی شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، بعد از ظهر یکشنبه اول فروردین ۱۴۰۰، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اعلام اینکه از دیروز تا امروز ۷ هزار و ۲۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند، اظهار داشت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۰۱ هزار و ۶۵ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۶۱ هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید

آمار جدید کرونا در جهان +جدول

اعلام اولین آمار کرونا در سال نو/شناسایی ۷۵۴۰ بیمار جدید

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۱۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

وی افزود: ۳ هزار و ۸۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون ۱۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۵۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ شهرستان قرمز و ۳۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    0 0
    و اما اعمال عيد نوروز پس چنان است كه حضرت صادق(عليه السلام) به مُعَلَّي بن خنيس تعليم فرموده كه چون روز نوروز شود غسل كن و پاكيزه ترين جامه هاي خود را بپوش و به بهترين بوهاي خوش خود را خوشبو گردان و در آن روز روزه بدار پس چون از نماز پيشين و پسين و نافله هاي آن فارغ شوي چهار ركعت نماز بگذار يعني هر دو ركعت به يك سلام و در ركعت اوّل بعد از حمد ده مرتبه سوره اِنّا اَنْزَلْناهُ بخوان و در ركعت دوّم بعد از حمد ده مرتبه سوره قُلْ يا اَيُّها الْكافِروُنَ و در ركعت سوم بعد از حمد ده مرتبه سوره قُلْ هُوَ اللّهُ اَحَدٌ و در ركعت چهارم بعد از حمد ده مرتبه قُلْ اَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ و قُلْ اَعُوذُ بِرَبِّ النّاسِ بخوان و بعد از نماز به سجده شكر..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس