کد خبر 1195018
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی

صدها نفر در قدس اشغالی برای سی و نهمین هفته پیاپی و در آستانه برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، معترضان در نزدیکی مقر اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پرچم های سیاه به نشانه «مرگ دموکراسی» و پلاکاردهایی خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو نشدند.

این تظاهرات در حالی برگزار شده که قرار است ۲۳ مارس (۳ فروردین) برای چهارمین بار طی حدود دو سال گذشته انتخابات پارلمانی در فلسطین اشغالی برگزار شود و معترضان امیداورند که بتوانند با برگزاری این تجمعات مردم را ترغیب کنند که به نتانیاهو و حزبش رأی ندهند.

اعتراضات علیه نتانیاهو از ۳۸ هفته پیش آغاز شده است.

کابینه نتانیاهو به سبب سوءمدیریت در مقابله با شیوع کرونا، زیر تیغ تیز انتقادهای شدید ساکنان سرزمین‌های اشغالی قرار دارد، به طوری که این رژیم در مقایسه با جمعیت، دارای یکی از بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان است و تلاش های کابینه تاکنون برای کاهش میانگین مبتلایان به کرونا ناکام مانده است.

ناتوانی نتانیاهو برای مقابله با کرونا و پرونده‌های گوناگون فساد وی همچنین سبب شده محبوبیت حزب لیکود که وی ریاست آن را برعهده دارد، بشدت کاهش یابد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدمهدی DE ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    1 0
    #نه_به_رژیم_اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس