کد خبر 1194847
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
پیام نوروزی باشگاه پرسپولیس در آستانه شروع سال نو

باشگاه فوتبال پرسپولیس در آستانه آغاز سال پیام نوروزی داد.

به گزارش مشرق، این باشگاه در پیامی حلول سال نو را تبریک گفت.

در این پیام آمده است : سال ۱۴۰۰ با تمام امید و آرزوهایی که در دل‌ها، آینده‌ای بهتر و دنیایی زیباتر را ترسیم می‌کند، آغاز شده است.
سالی که در آن ازخداوند متعال، تحول حال‌مان به بهترین حال را خواهیم خواست و برای حال بهتر دیگران تلاش خواهیم کرد. مسوولیتی که بر عهده تک تک ما خواهد بود. کاری که پرسپولیس، همواره به دنبال انجامش بوده است.سال ۱۳۹۹ با تمام فراز و نشیب‌هایش برای مردم، فوتبال و پرسپولیس ایران گذشت.
سالی که برای محبوب‌ترین تیم ایرانیان با یک قهرمانی دیگر در لیگ ایران و غرب آسیا همراه بود.

در این پیام همچنین عنوان شد:پرسپولیس با تمام نامهربانی‌هایی که دید و بسیاری از آن‌ها هیچ‌گاه گفته نشد، سربلندی فوتبال ایران در سطح قاره و در میان رقبای تا بن‌دندان مسلح را رقم زد، هرچند حصول هدف اصلی، به دوره‌های بعدی موکول شد که هم اکنون در سایه حمایت هواداران و با عزم جدی در میان مدیران، مربیان، بازیکنان و کارکنان باشگاه برای آن خیز دوباره‌ای برداشته‌ایم.
سالی را پشت سر گذاشتیم که به جهت شیوع کرونا، برای تمام مردم دنیا با زحمت و استرس بیشتری سپری شد و فوتبال فرصتی بود برای آسان‌تر کردن این احوال برای آن‌ها که تعقیب رقابت‌ها، مجالی برای فراموش کردن دشواری‌های‌شان بود.
در سالی که گذشت، پرسپولیس بار دیگر الهام بخش بود. نه فقط برای رقبایی که شاید بنا بر مصالح و ضروریاتی که دارند از گفتنش سر باز می‌زنند؛ بلکه برای تمام آن‌هایی که شاهد بودند در اوج مشکلات و دشواری‌ها نیز می‌توان به کارهای بزرگی دست زد و به واسطه آن مردمان را شاد و خرسند کرد.
آخرین سال از دهه نود با اولین پوکر قهرمانی برای فوتبال ایران همراه بود. افتخار و رکوردی جدید، هدیه به فوتبال ایران از سوی سرخپوشان و اکنون عزم، جزم است تا اولین قهرمانی دهه جدید را تقدیم هواداران فهیم و متعصب خود نماید.

پرسپولیس همچنان خود را مهیای روزهای سخت می‌کند که به آن خو کرده است و در گذر زمان آموخته است که تنها باید دست روی زانوی خود بگذارد و نه دست روی دست.
بر هواداران پرسپولیس پوشیده نیست که با بیش از ۹۰ پرونده‌ای که در جریان است، بخش مدیریتی و ستادی باشگاه به چه حجم بزرگ و طاقت‌فرسایی از تعهدات مالی و مشکلات ریز و درشت روبرو است؛ در این میان باید همواره قدردان صبوری و وفاداری اعضای تیم باشیم که سربلندی دیروز و امروزشان در محضر فوتبال و مردم، نتیجه و پاداش همین رویکرد است.
سال ۱۳۹۹ با بعضی خاطرات بسیار تلخ نیز همراه بود. بیماری مهلکی، که از بسیاری، عزیزانی را گرفت. دریغ که فوتبال ایران و پرسپولیس هم عزیزانی را از دست داد.
مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز را ناباورانه از دست دادیم و رخت سیاه بر تن سرخ‌ها شد.
اکنون مانند همیشه، زندگی جریان دارد و ما را با آن‌ها که از میان ما رفتند و همه آن‌ها دل در گرو پرسپولیس دارند، عهدی است که از خداوند منان برای توفیق در آن، یاری و مدد می‌طلبیم.
باشگاه پرسپولیس حلول سال نو را به تمام ایرانیان به ویژه هواداران پرسپولیس، تبریک و تهنیت می‌گوید. امیدواریم سال رونق و موفقیت‌های جدید برای تمام هموطنان‌مان باشد و به میمنت تقارن با روزهای عزیز شعبانیه، سلامت مردمان و نجات بشریت از بیماری کرونا را شاهد باشیم.
همچنین برای فوتبال ایران آرزوی راهیابی به جام‌جهانی را داریم، آرزو و تلاش می‌کنیم تا نمایندگان فوتبال ایران طلسم را بشکنند و با عزمی ملی، جای خالی جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کلکسیون افتخارات فوتبال ایران پر کنند و پرسپولیس با پنجمین قهرمانی پیاپی، هواداران خود را به آنچه سزاوارش هستند، برسانند. باید تلاش کنیم تا سال ۱۴۰۰ با چهاردهمین قهرمانی سرخپوشان در لیگ‌های سراسری همراه شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 1
    سطح فکر که پایین باشه پیام تبریک عید این گونه بی خردانه میشود !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس