کد خبر 1194826
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
پیشکسوت پرسپولیس: جدایی انصاری اشتباه بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمد انصاری یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران به حساب می آید و باشگاه پرسپولیس نباید او را از دست می داد.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی در خصوص جدایی محمد انصاری از پرسپولیس اظهار داشت: انصاری بازیکن ششدانگی است که باید در پرسپولیس حفظ می شد. او هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی بی نظیر است و در سخت ترین شرایط به تیم وفادار بوده است.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نباید به انصاری بی‌مهری شود. او قبلاً تعصبش را به پرسپولیس نشان داده و بازیکنی است که می‌تواند در دو پست بازی کند و به خاطر همین اعتقاد دارم از دست دادن او اشتباه بود. 

بیشتر بخوانید:

تیم جدید محمد انصاری در لیگ برتر مشخص شد

عربشاهی افزود: انصاری در پرسپولیس ۲ بار رباط صلیبی اش را از دست داد و الان که خوب شده و به شرایط بازی رسیده باید از او به نحو احسن استفاده می شد، نه اینکه حالا که به شرایط بازی رسیده بخواهیم خیلی ساده او را از دست بدهیم. انصاری ۶ سال برای پرسپولیس بازی کرده و باید حرمتش حفظ می شد.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها اخلاقیات محمد انصاری را با محمد مایلی کهن در زمان بازیگری اش در خارج از زمین مقایسه می کنند گفت: ۹۰ درصد آنهایی که در پرسپولیس بازی کردند اخلاق بیرون زمین شان هم خوب بوده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص برد پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: این برد برای پرسپولیس اهمیت زیادی داشت زیرا در غیر این صورت سپاهان به تنها در صدر جدول قرار می گرفت. پرسپولیس سال را با پیروزی به پایان رساند و امیدوارم این روند در سال آینده هم ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به مدعیان قهرمانی در لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی در این دوره از مسابقات لیگ برتر هستند اما اعتقاد دارم تا چند هفته دیگر پرسپولیس به تنها در صدر جدول خواهد ایستاد و سپاهان در نهایت نایب قهرمان لیگ خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 6
    این یک سیاست فوتبالی هستش که پرسپولیس داره تو هر تیمی یک بازیکن دارن تا سوتی بده وقهرمان بشوند نمونه اش احمد زاده تو فولاد بنگر تو تراکتور سه سال پیش ماهینی تو نفت همین دوروز پیش وخیلی های دیگر
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    4 1
    حیف از محمد انصاری که یحیی فراریش داد
  • معصوم IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    2 3
    ربطی نداره به یحیی انصاری شرایط نداشت وگرنه تیم های بزرگ بر میداشتنش ن مس
  • م US ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    0 0
    دقیق به مسائل اشاره کردی ولی برعکس هرپرسپولیسی که جداشدنه تنهاجلوی تیم مابهترین بازیاشونوانجام میدن شما نگاه بازیکنان تراختورحتی دفاعشون تاجاندادره حتی بادعواباهم بازیکنای قبلیش یلتاتاریااحمدزاده ویاقاضی ویاماهینی.. املشمابازیکنان گل گهر یدی استقلالی چه طوربراتیمشونامردی یاماشین یاپورحمیدی نامردتوالومینیوم یاپاشازاده بی خاصیت که علنا به بازیکن شاهین میگه به استقلال ببازید اف به معرفتشو
  • روی قلبِ من نوشته رنگِ قرمز رنگِ عشق❤ IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    1 0
    واقعا خیلی حیف شده که محمد انصاری رفت
  • علی‌محمدی IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    1 0
    به‌نظرم‌جدایی‌محودانصاری‌ازپرسپولیس‌اشتباه خیلی‌بزرگی‌بودچون‌محمدازهمه‌نظربازیکن‌عالی بودبایدباشگاه‌اوراحفظ‌میکرد‌خلاصه‌هماو‌وهم باشگاه‌هردواشتباه‌کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس