کد خبر 1194580
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
خلیل‌زاده: امیدوار بودم رسول‌پناه زودتر برود تا به پرسپولیس برگردم

مدافع اسبق پرسپولیس بعد از حضور در الریان اکنون پاسخ اتفاقات جنجالی مربوط به بوسه بر لوگوی این باشگاه را داد.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل زاده که بعد از چند بار تهدید مدیران وقت پرسپولیس مبنی جدایی از این باشگاه در نهایت راهی الریان قطر شد اکنون در گفتگوی اسکایپی با علی ضیا در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک به موضوع مربوط به این جدایی و حواشی مربوط به آن پاسخ داد. وی در ابتدا با اشاره به بیماری کرونا و پروتکل رعایت شده در قطر گفت: کرونا نگرفتم و دو دوز واکسن را هم دریافت کردم. همسرم هم واکسن زده است.

خلیل‌زاده در ادامه در خصوص شوخی با علی ضیا درباره تیپ و خوش‌تیپی‌اش گفت: اینجا هوایش تمیز است و پوست را شفاف می کند!

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش در واکنش به ادعای مجری این برنامه که از او بعنوان یکی از مدافعان ارزشمند لیگ ستارگان قطر یاد کرده بود اینطور پاسخ داد: همه چیز را مدیون پرسپولیس و هوادارانش هستم شرایط برایم خیلی سخت بود. تمام کارهایم دلی بود و در رفتنم یک درصد مقصر نبودم.

مهم‌ترین بخش از صحبت‌های خلیل زاده مربوط به بوسیدن لوگوی الریان قطر و چرایی آن بود؛ یکی از اتفاقاتی که در کنار جدایی بدموقعی که از پرسپولیس داشت باعث عصبانیت بیشتر هواداران این تیم نیز شد. خلیل زاده در توضیح این اقدامش می‌گوید: اینکه لوگو الریان را بوسیده بودم قرار نبود بیرون بیاید، بعدها گفتند اشتباه شده و پخش شده و دیگر نمی شد کاری اش کرد. بعدها فکر کردند من این کار را کردم. من لوگوی پرسپولیس را با دلم بوسیدم و همه چیزم را مدیون آن هستم اما مرا از پرسپولیس بیرون کردند.

در شرایطی که از رسول پناه به عنوان یکی از عوامل اصلی جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس یاد می‌شود، این مدافع در پاسخ به موضوع پایان همکاری مدیرعامل جنجالی سابق این باشگاه می‌گوید: امیدوار بودم رسول پناه زودتر برود. او به من گفت که میتوانی پول رضایت نامه‌ات را بدهی و بروی! همینطوری به من گفت. اولین بار است این را می گویم. همین الان از پرسپولیس ۳ میلیارد طلب دارم. من پایین ترین پول را گرفتم یک کلمه حرف نزدم و حاشیه درست نکردم، من ۳۰ ساله شده بودم و دیگر کجا باید پول درمی آوردم؟ مرا سه روز کاشتند و مدام می گفتند امروز و فردا بیا، ۴ روز ماندم و از قطر پیشنهاد داشتم عملا پرسپولیس به من گفت نمی خواهمت، تصمیمم بود در پرسپولیس بمانم اما نخواستند.

شجاع درباره شوک بزرگ درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان بعد از ابتلا به بیماری کرونا اینطور گفت: با علی آقای انصاریان زیاد ارتباط نداشتم اما با آقا مهرداد رفت و آمد خانوادگی داشتم و یکی از دوستهای صمیمی ام بود و امیدوارم خدا به خانواده شان صبر بدهد.

خلیل زاده که به خوبی از عصبانیت و جبهه‌ای که هواداران پرسپولیس با تصمیمی که درباره جدایی بدموقع از این تیم داشت، آگاه است در پایان بار دیگر در تلاش بود تا از آنها عذرخواهی کرده و بخشی از کدورت و خشم را کاهش دهد: بار دیگر از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم. امیدوارم امسال پرسپولیس قهرمان شود چون حقش قهرمانی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 6و6 IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    3 0
    تموم مدیرانی ک ب این دو تیم ( پرسپولیس و استقلال )میان وقتی این همه پول و مصاحبه و شهرت و ... رو ی جا میبینن لوچ میشن بقول عموم عقل و .یشون قاطی میشه ، دوکی رسول از اول لوچ بود .
  • ho3ein021 IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    6 1
    سال جدید اومد حداقل راستگو باشید. پول زیاد دلیل جدایی نبود؟؟ :>

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس