کد خبر 1193517
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
فرش قرمز پرسپولیس برای تمدید قرارداد باتجربه‌ها

باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی و باتجربه این تیم اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در حالی اقدام به جذب سه بازیکن جدید در نقل و انتقالات زمستانی کرد که در تابستان ۱۳۹۹ نیز با حضور ۹ بازیکن چهره‌ای متفاوت نسبت به فصول گذشته پیدا کرد.

در بین این بازیکنان تنها آرمان رمضانی نتوانست به حضورش در جمع شاگردان یحیی گل محمدی ادامه دهد تا قرارداد خود را با سرخ‌ها فسخ کرده و به استقلال تهران برود.

با این حال بازیکنان باتجربه و قدیمی پرسپولیس که در پایان فصل جاری قراردادهایشان به اتمام می‌رسد هنوز شرایط خود را برای تمدید اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نارضایتی باشگاه پرسپولیس از عملکرد تیم‌های پایه

از این رو جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازیکنان باتجربه و قدیمی خود که در سال‌های گذشته با وجود داشتن پیشنهادات مالی بهتر در جمع سرخپوشان ماندند اعلام کرده تا برای تمدید قراردادهایشان به باشگاه آمده و پیشنهاد خود را ارائه کنند.

احمد نورالهی، وحید امیری، سیدجلال حسینی و امید عالیشاه بازیکنانی هستند که با توجه به نوع قراردادهایشان در پایان فصل می‌توانند از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شوند. ضمن اینکه کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی و مهدی شیری نیز قراردادهای خود را تمدید کردند تا خیال گل محمدی را برای فصل آینده راحت کنند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هنوز سقفی را برای تمدید قرارداد بازیکنان قدیمی خود در نظر نگرفته است اما به نظر می‌رسد کار سختی برای حفظ آنها در لیست بازیکنان این تیم داشته باشد چراکه این بازیکنان نسبت به دریافتی‌های خود در دو سال گذشته اعتراض داشتند و قرارداد بازیکنان تازه وارد به مراتب بیشتر از آنها بوده است.

پروژه تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس قرار است از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    1 0
    واقعا بازیکنان تیم پرسپولیس حق دارن ، برید قرارداد بازیکنان تیم کیسه را مثل وریا یا حتی این دانشگر ببینید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس