ادامه سردرگمی نماینده خراسان در لیگ برتر/نامه هیات فوتبال به فدراسیون: مالکیت حمیداوی قانونی نیست+سند

باشگاه پدیده یا همان شهرخودروی سابق این روزها تبدیل به یک گوشت قربانی شده و جدال مالکیت این باشگاه هواداران فوتبال در مشهد و البته کادر فنی و بازیکنان این تیم را سرخورده است.

به گزارش مشرق، تنها نماینده استان خراسان در لیگ برتر طی یکی دو ماه اخیر آنقدر با مشکلات متعدد رو به رو بوده که کمتر کسی تصور می‌کند این تیم حتی پایان لیگ امسال را تجربه کند به خصوص وقتی که از روز گذشته جنگ مالکیت شهرخودرو یا پدیده شکل دیگری به خود گرفته است.

فرهاد حمیداوی که مدتی است به خاطر مشکلات کارخانه شهرخودرو کمتر در میادین فوتبال حضور پیدا می‌کند به دلیل عدم توانایی در رسیدگی به امروز باشگاه و تامین هزینه‌های آن حاضر شد که باشگاه را به مدیریت استان واگذار کند اما خواسته‌های وی به شکلی بود که پای قوه قضاییه، دادستان و حتی سران استان خراسان را به پرونده این باشگاه باز کرد.

از طرفی مدیریت استان خراسان بارها تاکید کرده با توجه به بدهی های سنگین شرکت شهرخودرو، صلاح نیست حمیداوی به کار خود در این باشگاه ادامه بدهد و حتی نام باشگاه را دوباره به پدیده تغییر دادند اما مالک این باشگاه همچنان در تلاش است تا به هر شکل ممکن امور باشگاه را در اختیار داشته باشد. ظاهرا حمیداوی روز گذشته با حضور در فدراسیون فوتبال اعلام کرده باشگاه متعلق به او است ( این موضوع در حالی عنوان شده که نماینده وی در آخرین جلسه با حضور مسئولان استان خراسان، اعلام کرد باشگاه را واگذار می کند و این موضوع صورتجلسه هم شده است) و در این زمینه مدارکی مثل نامه کمیسیون ماده 5 را هم ارائه کرده است که باشگاه متعلق به او است.

بیشتر بخوانید:

واکنش قاضی‌زاده به شرایط عجیب تیم لیگ برتری

در این زمینه احسان اصولی رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: دوستان معتقدند حق امتیاز باشگاه نیز مهم است اما بدهی‌ای که این باشگاه دارد از رقم حق امتیاز بیشتر است. زمانی که این باشگاه از پدیده به شهر خودرو منتقل شد، پولی بابت این مسئله پرداخت نشده و نقل و انتقالات بدون رد و بدل شدن مباحث مالی به مدیریت استان صورت گرفته است. البته مباحث حقوقی دیگری نیز مثل عدم ثبت باشگاهی به اسم شهر خودرو در کمیسیون ماده 5 وجود دارد و در واقع باشگاهی به نام شهرخودرو وجود ندارد.

همچنین احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه عنوان کرد: این نمی شود که یک نفر با کنترل از راه دور باشگاهی را که از نظر اجتماعی متعلق به یک استان است را مدیریت کند. پرونده های مختلفی از این فرد رسیده که باید پیگیری شود اما اینگونه نیست که  وی بخواهد با ارقام نجومی روی این باشگاه رقم  و قیمت بگذارد. دیون این باشگاه باید مشخص شود و سپس مالک باشگاه ادعای رقم های نجومی داشته باشد. از نظر ما باید هر چه سریعتر پرونده باشگاه پدیده مشخص شود.

با این اظهارات از سوی دو مقام مسئول، در خصوص مدارک ارائه شده توسط حمیداوی به فدراسیون فوتبال به نامه ای دست پیدا کردیم که رئیس اداره ورزش و جوانان استان خراسان تاکید کرده این باشگاه (شهرخودرو) هیچگونه مجوز و یا پروانه ای فعالیتی در اختیار ندارد.فرزاد فتاحی در این نامه تاکید کرده است که این باشگاه هیچگونه از موارد محضری را اجرا نکرده است.( تصویر نامه را در زیر ببینید)

ادامه سردرگمی نماینده خراسان در لیگ برتر/نامه هیات فوتبال به فدراسیون: مالکیت حمیداوی قانونی نیست+سند

سوال این است که آیا فدراسیون فوتبال نمی‌تواند هر چه سریعتر در خصوص مالکیت یک باشگاه تصمیمی را اتخاذ کند؟ آیا تضمینی وجود دارد که مشکلات شهرخودرو یا همان پدیده با مالکیت حمیداوی که در استادیوم‌های مختلف رقم خورده و مقابل اتوبوس این تیم تجمع اعتراضی صورت گرفته دوباره تکرار نشود؟ 

باید دید آیا فدراسیون فوتبال و البته مسئولان ذیربط در خصوص تنها نماینده شرق کور در لیگ برتر چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس