کد خبر 1193394
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
کره شمالی به آمریکا درباره «ایجاد دردسر» هشدار داد

خواهر «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به آمریکا هشدار داد که اگر واشنگتن خواستار صلح است باید از ایجاد دردسر و خشمگین کردن پیونگ یانگ بپرهیزد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری دولتی کره شمالی، پیونگ یانگ به دولت جدید آمریکا هشدار داد که اگر خواهان صلح است باید از ایجاد دردسر و خشمگین کردن کره شمالی خودداری کند.

بیشتر بخوانید:

کره شمالی به درخواست آمریکا پاسخ نداد

بر اساس این گزارش، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره شمالی با هشدار به آمریکا در این خصوص، گفت: اگر واشنگتن خواهان صلح است باید از ایجاد دردسر اجتناب نماید.

این در حالی است که سخنگوی کاخ‌سفید روز دوشنبه ادعا کرد که واشنگتن تلاش خود را برای برقراری ارتباط با کره شمالی به کار برده است؛ اما این کشور پاسخی نمی‌دهد.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ‌سفید در این باره گفت: می توانم تأیید کنم که ما با این کشور ارتباط برقرار کردیم؛ اما تا کنون پاسخی را دریافت نکرده ایم.

وی در ادامه مدعی شد که واشنگتن به استفاده از دیپلماسی به عنوان اولویت دولت این کشور در قبال پیونگ یانگ ادامه خواهد داد.

این در حالیست که سه دور گفتگو میان ترامپ و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با بدعهدی ها و اقدامات خصومت آمیز واشنگتن به شکست منتهی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    1 0
    همین کره شمالی زبان این آمریکایی های نفهم وحشی رو خوب فهمیدند ! آمریکایی ها فقط همین نوع زبان زور و همین ادبیات رو خوب متوجه می‌شوند
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    1 0
    اصلاح طلبان کدا خدا باور نا راحت میکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس