کد خبر 1193365
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
«اَوین»به یاد قربانیان «حلبچه» منتشر شد+فیلم

«زکریا یوسفی» تک آهنگ «اَوین» را با صدای خودش در سالروز بمباران شیمیایی «حلبچه» منتشر کرد.

به گزارش مشرق، «زکریا یوسفی» تک آهنگ «اَوین» را با صدای خودش در سالروز بمباران شیمیایی «حلبچه» منتشر کرد. این اثر با موسیقی و تکنوازی تار «میلاد محمدی» تولید و به جانباختگان و بازماندگان آن حادثه غم‌انگیز که سی و سه سال از وقوع آن می‌گذرد تقدیم شده است.

زکریا یوسفی یکی از هنرمندان باسابقه موسیقی است که اصالتی کرد دارد و پیش از این در زمینه نوازندگی سازهای کوبه‌ای فعالیت زیادی داشت. اما او از پائیز امسال انتشار تک‌آهنگ‌هایی با صدای خودش را هم آغاز کرده است. او در آهنگ اَوین یک شعر فولک کردی را اجرا کرده است. میکس این آهنگ توسط «حسام ناصری» و ضبط آن توسط «فرزان روزبهانی» انجام شده است. آهنگ جدید زکریا یوسفی توسط موسسه فرهنگی هنری «آوای ماد» تهیه شده و بیست و نهم اسفند از سوی آژانس هنری «چآرت» در پلتفرم‌های بین المللی موسیقی منتشر خواهد شد.

«اَوین»به یاد قربانیان «حلبچه» منتشر شد +فیلم

زکریا یوسفی پیش از اَوین دو آهنگ «سرگشته» و «گیانا» را با صدای خودش منتشر کرده بود. براساس اعلام این هنرمند قرار است روند انتشار آهنگ‌های کردی او در سال آینده هم ادامه داشته باشد و او قصد دارد به زودی چند موزیک‌ویدیو هم برای آثارش تولید و منتشر کند.

این هنرمند در حال حاضر روی انتشار آثارش در پلتفرم های بین‌المللی موسیقی تمرکز دارد و به گفته خودش فضاهای جدیدی را در آهنگ‌های آینده‌اش تجربه خواهد کرد که فقط سلیقه مخاطبان داخل کشور در آنها لحاظ نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس