چهارشنبه سوزی در بوشهر / ۵ نوجوان با مواد محترقه سوختند

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه گفت: اولین مصدومان چهارشنبه آخر سال استان بوشهر در بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه بستری شدند.

به گزارش مشرق، محمدجواد طاهری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز پنج نوجوان ۱۶ تا ۱۸ سال حین کار با مواد محترقه در محیطی بسته دچار سوختگی شدند.
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه توضیح داد: این پنج نوجوان دچار سوختگی ۳۰ تا ۴۰ درصد در ناحیه سر، گردن و دیگر اندام‌ها هستند که حال عمومی این مصدومان خطرناک نیست و حادثه‌دیدگان جهت ادامه درمان به بخش بستری منتقل شده‌اند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: ممکن است موضوع ایمنی و پیشگیری از حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در بدو امر برای مردم و به‌ویژه گروه سنی نوجوانان و جوانان پیش‌پاافتاده باشد.

وی افزود: نوجوانان و جوانان در انجام این تفریح خطرناک مجبور هستند که محدودیت‌هایی را محتمل شوند ولی می‌توان با نشان‌دادن اهمیت موضوع و اینکه حوادث تهدیدکننده سلامت است، آنها را آگاه کرد.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه گفت: در روزهای پایانی سال و به‌ویژه شب چهارشنبه‌سوری از آحاد مردم و هم استانی‌های عزیز خواهشمندم که در خانه بمانند و با این کار در شرایط حساس اپیدمی بیماری کرونا کمک کننده کادر بهداشت و درمان باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ... IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    بیمارستانا کم بخاطر کرونا اوضاعش وخیمه اینام میخوان با این مسخره بازیاشون جبران زحمات دکتر و پرستارای بنده خدا رو بکنن. بابا بشینید تو خونه هاتون بخدا گناه دارن پرسنل بیمارستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس