کد خبر 1193236
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
نصیرزاده: دانشگر می‌تواند به خط دفاع تراکتور کمک کند+ فیلم

مدیرعامل اسبق باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: چون تراکتور نیاز به مدافع دارد دانشگر می‌تواند در خط دفاع به این تیم کمک کند.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در خصوص انتقال اشکان دژاگه به استقلال اظهار داشت: در جریان این موضوع و جزئیات نقل و انتقالات نیستم. تراکتور بخش خصوصی و مجموعه موفقی است که یک جام حذفی هم به دست آورده، هواداران خیلی خوبی دارد ولی تحت تاثیر فضای مجازی بسیار بزرگی که پشت این باشگاه است شایعاتی مطرح می‌شود.

وی افزود:‌در کشور ما باشگاه‌ها الان مجبورند از هم بازیکن بگیرند و بازیکن جدیدی بیرون نمانده و در آینده به مشکل بر می‌خوریم. چون در  بحث آکادمی خوب کار نکردند. سن ازدواج و بازیکنان فوتبال بالا رفته و این خطری است که در سال های آینده تیم‌ملی را تهدید می کند. فدراسیون باید به دنبال آکادمی ها باشد و باشگاه‌ها را الزام کند و این خوب نیست.

نصیرزاده در خصوص حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: با مددی دوستی قدیمی داریم. در باشگاه پیکان و سایپا هم همکاری داشتیم. اینجا نه صحبت دژاگه و نه بازیکن دیگری شده، فقط آمدم که سری به مددی بزنیم. صحبت خیلی کوتاه و مختصری با هم داشتیم. یک بازیکن از جمع بازیکنان استقلال مد نظر باشگاه تراکتور بود که قرار بود او را اضافه کنند، صحبت شد و قرار شد باشگاه خودش با آن بازیکن صحبت کند. ظاهرا این بازیکن هم دیگر مدنظر استقلال نیست.

وی در مورد اینکه آیا این بازیکن محمد دانشگر است، گفت: او هم هست. قرار شد صحبت شود.

نصیرزاده در مورد اینکه صحبت از جدایی محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی است، عنوان کرد: بله، چون تراکتور نیاز به مدافع دارد دانشگر می‌تواند در خط دفاع به این تیم کمک کند.

وی در مورد اینکه صحبت محمد انصاری نیز مطرح شده، گفت: در جریان این موضوع نیستم.

بیشتر بخوانید:

دانشگر با عصبانیت باشگاه را ترک کرد +فیلم

نصیرزاده در مورد اینکه آیا با باشگاه تراکتور همکاری دارد، عنوان کرد: بله، زنوزی از دوستان خوب من است. با هم همکاری داریم اما این همکاری رسمی نیست. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه چه جایگاهی را برای ماشین سازی پیش بینی می کند، گفت: اگر پیش بینی کردن ما خوب بود، وضع مالی ما نیز خوب بود! پیش‌بینی کردن خیلی سخت است نمی  توانیم پیش بینی کنیم چه اتفاقی می افتد.

نصیرزاده در مورد اینکه چقدر امیدوار است فدراسیون جدید به آکادمی‌ها بپردازد، گفت: فوتبال مثل گل بنفشه نیست که ناگهان رشد کند. هر رئیسی که فدراسیون را تحویل می‌گیرد، هر موفقیتی است مربوط به چهارسال قبل است. الان می‌توانند سیاست گذاری کنند. تیم تصمیم گیرنده فدراسیون یعنی هم مشاوران و هم خود رئیس، تیم جوانی هستند. جوانان افکار پیشرو دارند و در واقع اگر بخشی از تجربیات به کمکشان برود، می توانند باشگاه‌ها را برای آکادمی ها الزام کنند. الان بازیکنی داریم که با نزدیک به 40سال سن بازی می کند و این برای تیم‌ملی زنگ خطر است. حتی اگر 100 گل هم زند.

وی افزود: ما با واقعیت عدد سنی مواجهیم. در کشور متوجه شدند در سال های آینده ممکن است جمعیت جوان که می تواند از کیان کشور دفاع کند کم شود به همین خاطر گفتند فرزند آوری شود. این موضوع در فوتبال هم هست. سن بازیکنان خیلی بالا رفته در حالیکه سن مربیان پایین آمده است. بازیکنان باید در آینده در تیم ملی برای ما افتخار آفرینی کنند بنابراین باید آکادمی ها را خیلی سریع فعال کنیم. آکادمی ها هم از طریق فدراسیون فعال نمی‌شوند. ایجاد آکادمی در فدراسیون فوتبال هم غلط است. کار فدراسیون آموزش مربی و داور است. باید باشگاه‌ها را مجبور کند و کمی و کیفی تعداد بگیرد و من فکر می‌کنم آن‌ها هم می توانند موفق شوند.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد فرشید باقری یا محمد دانشگر به تراکتور بروند، گفت: نمی دانم. این‌ها با استقلال قرارداد دارند و اگر قرار است این تیم را ترک کنند باید حتما قراردادشان را اقاله کنند و فسخ دو جانبه با هم انجام بدهند. اگر با تفاهم نباشد مشکل ساز می‌شود. گاهی اوقات هواداران یک تیم اصرار می کنند که چرا بازیکن نگرفتی. گاهی ترکیب یک تیم کامل است و نیاز به گرفتن بازیکن ندارد. حوزه رقابتی نیست که شما بازیکن بیشتری بگیرید.

وی تصریح کرد:  الان تراکتور بخشی را که می خواهد ترمیم کند بخش دفاع است. هافبک‌های نیرومند و بازیکنان گلزنی هم در خط حمله دارد. دو دروازه‌بان برجسته هم این تیم را پشتیبانی می‌کنند. اما گرفتن مدافع برای این باشگاه مهم است. اگر شاهین توکلی یا محمد دانشگر را بگیرند مشکل حل می شود. تفاهماتی صورت گرفته که فکر کنم بین آلومینیوم و تراکتور این اتفاق بیفتد. اما تا این لحظه قرار نیست کسی از تراکتور وارد استقلال شود. چون ظاهرا بعد از جدایی حاج صفی قرار است دو بازیکن دیگر و حتی تیموری در باشگاه بمانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    0 0
    راست میگه آقای نصیرزاده اگر پیش بینی اش خوب بود وضع مالیش هم خوب بود.! کاش ازدایره مسایل حقوقی فوتبال خارج نمیشد. ایشان قوانین فنی فونبال را خیلی بیشتر از صنعت و تجارت در فوتبال میفهمد.
  • امیر IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    دژاگه بدرد چی می خوره پیره خرفت هر دو تاشون دو تا پیره خرفت هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس