کد خبر 1193219
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
عکس/ جمع‌آوری معتادان متجاهر در سنندج

رئیس پلیس پایتخت از جمع‌آوری ۳ هزار معتاد متجاهر و دستگیری ۷۹۲ توزیع‌کننده و خرده‌فروش موادمخدر در دهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه دهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای این مرحله از طرح ظفر ۴۰۶حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد و ۷۹۲ توزیع‌کننده و خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای لحاف و تشک در کانال‌هایی که قفل شدند!

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در میان دستگیرشدگان ۳۶ قاچاقچی عمده حضور داشتند از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباشی که در کار خرید و فروش موادمخدر نیز دست داشتند خبر داد و گفت: یک تن و ۹۵۸ کیلوگرم انواع موادمخدر نیز از قاچاقچیان و خرده‌فروشان کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با اشاره به جمع‌آوری ۳ هزار معتاد متجاهر از تشدید برخورد با معتادان متجاهر در روزهای پایانی سال خبر داد و افزود: ۵۴۷ عدد انواع ادوات و آلات مرتبط با استعمال و خرید و فروش موادمخدر نیز کشف و ۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متهمان توقیف شد.

ببینید:

فیلم/ ساماندهی معتادین متجاهر از کوچه و خیابان‌ها

وی از آغاز به کار مرکز شماره ۲ سروش خبر داد و گفت: فاز اول مرکز بازپروری معتادان متجاهر سروش از دو سال گذشته با ظرفیت ۶۷۰ نفر فعالیت خود را آغاز کرده و با افتتاح فاز دوم ۵۰۰ ظرفیت جدید برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر اختصاص یافت.

رئیس پلیس پایتخت از رصد پلیس در فضای مجازی خبر داد و گفت: در خصوص فروش موادمخدر در فضای مجازی ۴۶ سایت و فضای مجازی شناسایی و مسدود شدند و ۵ نفر نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۴ باب منزل که به محلی برای خرید و فروش موادمخدر بدل شده بود پلمب شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس