کد خبر 1192736
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: وزیر ارتباطات در نشستی انتخاباتی گفت:"شما جوانان گلایه کردید که چرا از ظرفیت جوانان  استفاده نمی‌شود؛ پاسخ من روشن است: انسان عاقل زورش را با التماس عوض نمی‌کند. چرا جوانانِ خیلی خیلی قدیمی را انتخاب می‌کنید و بعد خواهش می‌کنید از شما استفاده کنند؟مدیران قدیمی، همه شیوه‌های خود را آزموده‌اند و شما نتایج را می‌بینید. باید دنبال راه حلهای نو بود. مشکلات با برنامه خلاقانه و شیوه‌های نو حل می‌شود. تاکید رهبری بر حضور جوانان هم برای همین است".

آقای آذری جهرمی بیراه نمی گوید. اما او، هشت سال در جایگاه وزیر و معاون وزیر سکوت کرد و حالا در موسم انتخابات به یاد این حرف ها افتاده؛ بی آن که باز هم نقدی به دولت پر حاشیه و مسئله مستقر کند. او به عنوان عضو همراه دولت سالخوردگان خسته، بخش مهمی از صورت مسئله است.

آقای کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران، قبل از برجام، درباره دولت مدعی تدبیر و امید گفت"نباید این گونه باشد که مسئولیت‌ ها را از دوش خودمان برداریم. باید دلمان شور بزند. دولت باید فکری بکند. این که تعدادی آدم خسته و سالخورده بنشینیم و بلند شویم که نمی‌شود! فرض کنید مناقشه هسته‌ای هم حل شد، بعد چه؟ این بی‌ تحرکی‌ها آدم را برای دولت نگران می‌ کند".

آقای جهرمی، در چنین دولتی به مدت هشت سال، وزیر و معاون بود؛ و جز به عنوان جاده صاف کن همین دولت خسته و سالخورده عمل نکرد. بنابراین وقتش رسیده که او هم کمی کنار بنشیند و نقش آفرینی دولتی جوان  و باورمند به ظرفیت های انقلاب را نظاره کند.

دولت خستگان می رود؛ شما هم بعد از ۸ سال تشریف ببرید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    15 1
    عجب عکسی گذاشتی...خخخخخ
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    10 0
    دادگاه ها باید بشینیم ببینیما...
  • کیان IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    3 0
    تصویر باهات حرف میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس