کد خبر 1192226
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
پرسپولیس بهترین باشگاه آسیا شد/استقلال در رده 13 قاره کهن+عکس

باشگاه پرسپولیس با کسب بیشترین امتیاز به عنوان بهترین تیم سال 2020 آسیا شناخته شد.

به گزارش مشرق، سایت «footyrankings» به ارائه رده بندی باشگاهی در آسیا پرداخت و طبق گزارش این رسانه بعد از جمع بندی نتایج کسب شده از سوی تیم ها در 4 سال گذشته با اتمام سال 2020 بهترین بازیکن این سال را معرفی کرد.

باشگاه پرسپولیس با کسب بیشترین امتیاز به عنوان بهترین باشگاه فوتبال آسیا در سال 2020 در این رده بندی در جایگاه اول ایستاد.

 این رسانه درباره دلیل انتخاب شدن پرسپولیس به عنوان بهترین باشگاه سال آسیا نوشت: پرسپولیس در 4 سال گذشته عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. آنها در سال 2017 بعد از باخت مقابل الهلال سفر خود را در نیمه نهایی به پایان بردند. در سال 2018 باشگاه تهرانی یک قدم جلوتر رفت و به فینال رسید. با این وجود در مجموع بازی رفت و برگشت با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کاشیما آنتلرز شدند.

یک سال بعد آنها در مرحله گروهی حذف شدند. در سال 2020 پرسپولیس دوباره به فینال رسید. با بدشانسی این تیم برای بار دوم در سال گذشته شکست خوردند.

در این رده بندی باشگاه های الهلال عربستان، اولسان هیوندای کره جنوبی، اوراوارد ز کره جنوبی و کاشیما آنتلرز ژاپن به ترتیب در رده دوم تا پنجم قرار دارند.

همچنین باشگاه استقلال در این رده بندی در رده 13 آسیا قرار گرفت. رده بندی بهترین های آسیا را می توانید در تصویر زیر ببنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • افرا IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    9 3
    کیسه نظری ندارن فقط فقط آن ستاره تقلبی چهار جانبه بچسب
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    4 7
    خخخخ این سایت من در آوردی از کجا اومده؟
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 0
    کیسه کشا فکر میکنند قوتشان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس