انتخابات شوراهای شهر| ثبت نام ۵۰۶۷ نفر تا پایان روز سوم نام‌نویسی‌ها

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۸ امروز جمعه بیست و دوم اسفند ماه، ثبت نام ۵۰۶۷ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، نهایی شد.

به گزارش مشرق، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گزارش تجمیعی ثبت نام انتخابات شوراها از آغاز ثبت نام تا ساعت ۱۸ امروز را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

شوق و شور کاندیداتوری

موسوی گفت: تا ساعت ۱۸ امروز جمعه بیست و دوم اسفند ماه، ثبت نام ۵۰۶۷ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، نهایی شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام این خبر افزود: ۳۵ درصد افرادی که تا ساعت ۱۸ سومین روز از مهلت قانونی، ثبت نام کردند، از روش‌های الکترونیک شامل استفاده از تلفن همراه (۱۶ درصد) و رایانه شخصی (۱۹ درصد) برای ثبت نام استفاده کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: ۱۵ درصد داوطلبان تا پایان روز سوم ثبت نام انتخابات شوراها، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ثبت نام کردند.

موسوی ۵۰ درصد ثبت نام‌ها تا پایان روز سوم مهلت قانونی ثبت نام را متعلق به افرادی برشمرد که به فرمانداری‌ها مراجعه کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: ۹۱ درصد ثبت نام کنندگان تا پایان روز سوم ثبت نام مرد و ۹ درصد زن هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در خصوص تحصیلات ثبت نام شدگان تا پایان روز سوم ثبت نام شوراهای شهر گفت: از این میزان تحصیلات ۲ درصد داوطلبان، دیپلم، ۶.۳ درصد کاردانی و ۵۵.۷ درصد کارشناسی، ۳۱.۶ درصد کارشناسی ارشد و ۲.۵ درصد دکتری و ۱.۹ درصد، دارای تحصیلات حوزوی هستند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان، امکان ثبت نام در تمام ساعات شبانه روز را از مزایای ثبت نام الکترونیک برشمرد و با یادآوری شیوع کرونا و اهمیت و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، از همه افرادی که تمایل دارند در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کنند، دعوت کرد با استفاده از موبایل‌های هوشمند و یا رایانه شخصی و با سهولت کامل و بدون هرگونه هزینه، ثبت نام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس