کد خبر 1192012
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
تصادف زنجیره ای در چابهار/ تعدادی از نمایندگان مجلس مصدوم شدند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از۶۰ مصدوم و ۳ فوتی در تصادف زنجیره‌ای اتوبان ابهر به تاکستان خبر داد.

به گزارش مشرق، اصغر جعفری روحی امروز  اظهار کرد: امروز به دلیل کولاک شدید در محورها چندین خودرو با یکدیگر برخورد کردند که این تصادف زنجیره ای چند کشته و مجروح برجای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه حادثه تصادف در اتوبان ابهر به تاکستان رخ داد، گفت: در پی وقوع این حادثه نیروهای اورژانس از بهارستان، غزال، صائین قلعه، کد هلال‌احمر قزوین، کد شماره ۲ ابهر، هیدج و همچنین آمبولانس خصوصی آوای سلامت به محل اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه کد غزال انتقال ۱۲ مصدوم سرپایی طی دو مرحله به پایگاه قره باغ تاکستان، کد بهارستان انتقال یک نفر به بیمارستان الغدیر، کد صائین قلعه انتقال سه نفر به بیمارستان بوعلی، آمبولانس خصوصی آوای سلامت نیز انتقال چهار نفر به الغدیر انجام دادند، گفت: همچنین کد هیدج انتقال یک نفر به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان، کد شماره ۲ ابهر انتقال هفت نفر به الغدیر را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه کد هلال احمر قزوین نیز انتقال ۶ نفر به بیمارستان شفا و تامین اجتماعی تاکستان را انجام داد، گفت: همچنین کدهای ضیا آباد و تاکستان نیز انتقال ۲۱ نفر به بیمارستان شفا و تامین اجتماعی تاکستان را انجام دادند.

جعفری از ۶۰ مصدوم و ۳ فوتی در تصادف زنجیره‌ای اتوبان ابهر به تاکستان خبر داد و گفت: این تصادف سه نفر فوتی در صحنه داشت که تحویل عوامل انتظامی قزوین شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آذربایجانی IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    2 0
    منطقه اطراف ابهر کولاک شدیدی داره راهداری بایستی دقت بیشتری بکنه خودروها هم باید در مواقع بارش برف سرعتشونو تنظیم کنند که مجبور به ترمز گرفتن نباشند و فاصله ایمنی با خودروی جلویی رو حفظ کنند
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    5 8
    ای کاش یکی از این بادها باسرعت 10000کیلومتر بر ساعت بطرف اصلاح طلبان می‌وزید وکن فیکونشون می‌کرد تا دیگر مملکت ما غده ی سرطانیی به نام اصلاح طلب نداشته باشه وکره ی زمین از وجود منحوسشونپاک میشد
    • ايراني IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      8 0
      بابا چرا قاطي كردي و چرت و پرت مي گي.خبر تصادف گذاشتن تو داري سياسي بازي در مياري؟از وقتي كه هر نخودي سياستمدار شد وضعمان اين شد.اصلاح طلب و اصول گدا و غيره و غيره همه سر وته يه كرباسند و اين وسط مردم رو مچل خودشون كردند و آدمائي مثل تو رو مثل عنتر بازي مي دن و به بخور بخور و بچاپ بچاپشون ادامه مي دن و پشت پرده خيلي هم با هم رفيق و هم دست هستن.بيچاره ملت
    • صادق IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      2 2
      شما از اصلاح طلبان چه ضزبه ایی خورده اید که در هر حال واژه اصلاح طلب از ذهن مغشوش تان خارج نمی شود.
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    5 2
    اگر جاده کولاک بوده پس پلیس راه چرا اجازه تردد داده واداره راهداری کجا بوده ؟ حال مقصر باز رانندگان هستند یا پلیس راه وادراه ؟
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    2 0
    مگه سفر ممنوع نبود؟
  • قره باغی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    0 0
    وقتی مشخص شد که توفان شروع شده، ابهر و تاکستان باید راه را می‌بستند که نبستند. ماشین‌های راهداری هم هیچ هشداری نمی‌دادند که خودروها سرعتشان را کم کنند و یکمرتبه در داخل کولاک نیفتند. جاده مثل منطقه جنگی شده بود، دو تصادفی برداشتیم و با دنده یک و دو آمدیم و به زور خودمان را رساندیم به تاکستان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس