دریادار خانزادی: نداجا به کلکسیونی از موشک‌های هوشمند مجهز است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش با تلاش بی وقفه کارکنان توانسته به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک‌های هوشمند مجهز شود.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر و نمایشگاه دستاورد های دانشجویان این دانشگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید با تبریک عید مبعث، بیان کرد: با همت و تلاش کارکنان نیروی دریایی ارتش توانسته‌ایم به دستاوردهای پیشرفته‌ای دست پیدا کنیم و اقدامات مهمی انجام دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بومی سازی ناوشکن‌ها در این نیرو، خاطر نشان کرد: نیروی دریایی ارتش با تلاش بی وقفه کارکنان توانسته به کلکسیونی از تجهیزات  از جمله انواع موشک‌های هوشمند مجهز شود؛ با این وجود هنوز در آغاز راه هستیم و با تلاش مضاعف می‌توانیم به جایگاه ممتاز و مناسب ایران اسلامی در جوامع بین المللی دست پیدا کنیم.

 وی با تاکید بر موقعیت ژئوپولتیک دریایی ایران، گفت: کشور ما از مرز وسیع دریایی و سابقه طولانی دریا نوردی برخوردار است؛ بنابراین قدرت، اقتدار و توانایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران باید در شان و تراز نظام اسلامی و تاریخ کشور ایران اسلامی باشد.

دریادار خانزادی اظهار کرد: ایران در مرکز راهبردی انرژی جهان قرار گرفته و تنها کشوری است که بیشترین مزیت ترانزیتی و سواحلی عظیم و طولانی منطقه را در اختیار دارد.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ویژگی‌ها و وظایف جوانان انقلابی، تصریح کرد: دوران جوانی بهترین دوران برای خودسازی و فراگیری سرشار از امید است؛ هویت جوانان انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب و آموزه های دینی دارد و از وحدت کلمه قدرت می‌گیرد، لذا قدرت را برای خدمت و شهرت رابرای انقلابی بودن می‌خواهد.

 امیر دریادار خانزادی در پایان با آرزوی موفقیت برای دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)، ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاش فراوان و با فضل خداوند آینده از آن شما و ملت ایران است و در آینده نه چندان دور ما با اقتدار در اوج پیشرفت و توسعه خواهیم ایستاد و شما جوانان هستید که باید از جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی دفاع کنید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 5
  • هوشنگ IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    6 6
    دم شما گرم
  • علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    4 2
    الحمدالله رب العالمین خدا قوت
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    3 3
    موتور توربوفن سنگین بسازیم . سوخو ۳۵ و j16 و j20 بخریم
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      0 1
      تو چقدر مغز متفکر هستی دمت گرم تجربه ات رو اب عزک منیوچ گذاشتی
  • امیر IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    4 6
    فقط شما دارین دیگه
    • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      0 0
      بله فقط اینا دارن و بس تو دنیا هیچکی نداره
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    0 1
    احسنت بر دلیر مردان نداجا و نزاجا و از اینجا و از اونجا دقیقا شهرها هم پر شده از کلکسیونی از صف های مرغ و روغن و.... پر شده از کلکسیونی از آشغال گردها پر شده از کلکسیونی از بچه های کار پر شده از کلکسیونی از زهر مار و درد بی درمون
  • یه بنده خدا IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    1 0
    امیدوارم زودتر نیروی هوایی و دریایی تقویت بشه چون ارتش در حال حاضر نیروی زمینیش قوی تره و نیروی دریایی و هوایی بنظر من امنیت بیشتری داره
  • ایرج IE ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 0
    خداروشکر به کوری چشم همه بدخواهان.خداعمرتان بدهد.دست علی به همراهتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس