همبستگی کامل ایران و روسیه علیه تحریم های ضد بشری و یکجانبه

وزارت امور خارجه در بیستمین سالگرد معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین ایران و روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: دو کشور علیه تحریم های ضد بشری و یکجانبه‌همبستگی کامل دارند.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در خصوص بیستمین سالگرد معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه بیانیه ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است: بیستمین سالگرد «معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه » مصادف با تبادل پیام رهبران جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه شده است. 

این بیانیه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران به فدراسیون روسیه به عنوان کشور همسایه قدرتمند و دوست خود بر پایه «همکاری و احترام متقابل » می نگرد و علاقه مند به گسترش بیش از پیش روابط خود با این کشور در همه زمینه ها است

در بیانیه مذکور عنوان شده است: در پرتو اراده رهبران و مقامات عالی، همکاری های دو کشور در راستای تامین منافع مشترک از مرزهای روابط دوجانبه عبور کرده و وارد کمک به تامین امنیت منطقه ای و بین المللی شده و مستحکم تر از هر زمان دیگری است.

در این بیانیه آمده است: ایران و روسیه علیه «تحریم های ضد بشری و یکجانبه»، «مداخلات غرب در امور دیگر کشورها»، «ممانعت از ایفای نقش عوامل ثالث در روابط خود» و ضرورت «احترام به حقوق بین الملل» همبستگی کامل دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    3 1
    فردا اول صبح ! ، روسیه خودش در تحریمه ! تا الان کجا بود!؟؟ تاد الان کالای روی به جشم دیدی !؟ چین قابل اعتماد تره، اما اونم ملاحظات خود را دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس